Åh så var det snart slut på mitten av veckan!

Jaha så har ungarna avverkat den andra fotbollsträningen för den här veckan! Dom blir jämt indelade i olika lag, det resulterar i att de tacklas och ger varandra armbågar, fäller o allmänt oschysst spel!!! Men bara mot varandra!!! Låt dom spela tillsammans det vore spännande! Så här ser det ut på o efter träning!


Härligt med lite träning! Sen har de i veckan också lekt lite med sin nya kompis Isabell!


Detta har de tagit själva, alltså ego kort redan i unga år!!!

Själv har jag varit en timme på gymmet, men det kändes lite halvhjärtat idag...tråkigt bara!
But I was there!

Hittade ett par bilder från min o Mickes brölloppsresa, det är inte utan att man blir sugen igen,,inte på att gifta sig utan på att åka till Thailand! VILLLLLLLLLLLLL DIT


Men istället är det sånt här vi ägnar oss åt åt, eller Micke rättare sagt!
 

Ps ni skulle se vilken god mat jag fick idag av han, Stekt laxfile med fetaostsallad.. me love...
Observera att jag också lagar mat, stryker dock inte... hi hi

God night everybody!

/ Anna

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Jag vill också ha en karl som står hemma och stryker i bara kallsongerna på kvällarna! Var köper man en sån???? Säg inte att jag måste åka till Älvdalen?!



Kanske vi kan jobba som F-n och ta en jobbresa till Thailand... eller studieresa md skolan!

På tal om skolan... jag lär pipa iväg nu, en helkroppsmassage väntar! ;)



Tack

Puss

Jenny

2009-08-06 @ 06:28:24
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Emma

Vet du vad... Vi ska åka till Thailand, vi ska åka till Thailand!!! :)

Suck alltså! Typiskt att sportfåne mamman ska få barnen att bli sportfånar också- huuh! Jaja, fotboll är ju billigare än ridning iaf ;)



Kramis



2009-08-06 @ 19:13:46
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: ägaren till karln

Ha ha Jenny! Så här är det: att åka till Älvdalen och leta är ingen ide, jag har sonderat terrängen. Tog det bästa! Fniss fniss

Men det lär väl finnas fler komuner! Annars tror jag att den rasen du har(vita, ariska, stinna,humorfyllda besserwisser typen)går att arbeta vidare med!!!! ho hi hi/ Anna

2009-08-06 @ 23:13:45
Postat av: iana

Nädå, med tanke på hur många rör blod jag har lämnat sen jag blev sjuk så är det inga problem alls...

Man vänjer sig, som med allt annat :)

Däremot så tar det en stund innan mitt blod slutar att rinna utanför kroppen och det glömde jag sist, så det blev att skrämma lite folk på lasarettet med ett blodbad i miniformat ;) ha ha!!

2009-08-07 @ 09:12:26
URL: http://snostjerna.blogg.se.se
Postat av: Emma

Vi har inte bestællt resan ænnu. Men har konstaterat att vi førtjænar 2 veckor dær efter vår kalla sommar hær. Men innan vi har klart med pass åt hundarna vågar vi inte bestælla eftersom vi inte vet nær vi kan åka hem från Svalbard. Något tips på vart det ær bæst?!

Ang vovven.... Skickar ett mail om det!



Kraaaamis

2009-08-07 @ 09:41:00
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0