Ännu en dag!

Så är det kväll igen! En hel dag slut igen...suck vad det går fort. Jobbat mellan 9-18 , hem och bytte om sprang 5,6 km, ont i vaderna som själva den. Men det blev gjort...segt idag.

Sen upp till mamma o pappa och fick lite hemlagad mat som farmor gjort( kålpudding, mums).
Det var körsbärspaj till efterrätt men jag stod emot!!!

Just nu ser jag väl ut ungefär så här!


Jaha nu ska jag skriva dagsintaget! hmm Ja Jenny hade rätt jag glömde en knäckebrödsskiva igår eftermiddag.
Plus så klart att jag lägger till en sill smörgås(knäckebröd) 23:30 igår kväll..................................suck varför ska jag vara så hungrig på natten/kvällen ???????????

Nåväl!

8:00 musli med mjölk och ett ägg
12:30 lax med potatismos och sås !!!!!!!!!!( fy fy)
15:30 proteindrink och ett äpple
17:30 1dl cashewnötter
20:00 kålpudding med en potatis
22.00 sill o knäckebröd

Jag ska väga mig på på måndag igen...men har ingen störreförhoppning( bäst så) :)

Misse mjau



Det här är min avelskatt, hon heter Mynta. Äkta blandras, men den bästa mamman man kan tänka sig.
Här var hon kattunge, fyra år sen. Hon har två extra tår på varje tass, riktiga tumvantar.  Söt va!

Natti natt / Anna

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Jemth

Hej Anna!

Vad roligt att du tittade in och lämnade din egen blogg till mig, riktigt snygg faktiskt, bra val!!!

Så nu blir även denna blogg tillagd på favoriter!!

Kram och lycka till med deffandet, själv går jag på LCHF, äter en massa fet mat och blir aldrig hungrig, funkar riktigt bra!

Kramar till dig

2009-08-14 @ 14:06:33
URL: http://pyttelitenhamberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag gick upp och käkade kl. 01.30 härom natten!! Kunde inte sova och magen kurrade som attan. Vad göra om inte äta?? =D Kram kram

2009-08-14 @ 19:12:05
URL: http://dromdansaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0