Back to Falun!

Jag började ju min karriär på frisörskolan i Falun, och nu är jag tillbaka! Som lärare! Inte samma skola men min gamla klassföreståndare är personalansvarig och en annan lärare äger skolan. Sen har vi ju Tom en annan crazy kille, han är också lärare där, han är en kul prick! Första dagen avklarad och det var riktigt kul, tror att jag kommer att trivas bra där!

Min brors sambo går också där( Jenny som ni förstår). Så det är ju lite extra kul såklart!

Jenny ser ut så här!


Vacker tjej! ;)
PÅ lördag fyller pappa sextio, då blir det kalas! Då kommer det lite släktingar från småland( Anderstorp).
Här är jag , faster och hennes man, vi har spelat golf och är lite röda om snoken(förra sommaren).


Dagens mat! Ja vi börjar i vanlig ordning med att lägga på lite på gårdagen! kl 23:00 mörk choklad och ett litet glas mjölk, jag är så hungrig just då!

7:00 musli med mjölk och ett kokt ägg, kaffe
11.00 bulgur med feta ost
12.30 1 dl cashewnötter
17.00 kyckling o tomat
20.00 sallad på durumvete, tomat,basilika, vitlök ,ingefära, vinäger och olivolja
22.00 kommer jag äta upp resten av salladen, tror jag iallafall

snark zzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzz

Nu blir det tvn, är så tröööööööööötttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt!
zzzzzzzzz

Sleep tight/ A

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Det där måste var ett kort som knäppts efter en dag med arbete på Hårteamet...



För övrigt ska det tilläggas följande i bloggen:

15.00 en skiva knäckebröd modell falurut, STULEN av Jenny!!!!



2009-08-12 @ 21:15:51
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Moster A-K

Vicken himla fin blogg du har Anna!! Jättekul... den här kommer att få många besök av mig!! Tack för idag oxå!! Kramar

Kolla in www.pyttelitenhamberg.blogg.se (Kalles)

2009-08-13 @ 18:45:47
Postat av: A-K

Haha va tokigt det blev.... jag é ju inte din moster!!!

2009-08-13 @ 18:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0