Hårtips nr 2

Hej vad kan passa bättre än ett tips så här efter första dagen på jobbet efter semestern!
Ja idag var man på plats igen, känns helt ok. Jag är så glad att jag har ett jobb som jag trivs med och underbara arbetskamrater! Tjo hej för det! Psst Mona du räknas in som arbetskollega!( inte du Ulle hi hi) Så här kommer det:

Är ditt hår livlöst och ser dött ut? Vilken färg du än har på ditt hår brukar det bli lite blaskigt på sommaren. Ett bra knep är att göra en inpackning med pigment i. Det finns mousse som ska verka i några minuter som det också är pigment i!
Dessa båda förslag kan få liv i ditt glanslösa hår till du ska stoppa i ny färg eller slingor(funkar även på ofärgat).
Så klart finns dessa att köpa på Hårteamet! Kom in till oss så rådar vi dig!

Här några bilder från festen efter mässan i Jönköping i mars!



Ja det var en utbildningschef från ett konkurrerande företag, våran export chef på Grazette, Staffan som är utbildningsansvarig på frisörförtagarna o jag , Magnus Carlsson och Pernilla Wahlgren, längst ner jag o Jörgen Edlund , ägare och redaktör på tidningen Mirror! Skoj var det!

Här kommer lite bilder från Emma o Mickes bröllopp! Det tål att tittas på! Obs bilden nedanför är på min Micke o Jessica Lindgren vid middagen.


Inte för att jag vet exakt vad Tigge o Fia sysslar med men pyssligt ser det ut!!!!

Nu ska jag slänga mig framför tv n i våran sköna soffa och softa fett resten av kvällen....

Kommentarer
Postat av: Mona

Tack..arbetskollega..ja jag tackar jag..känns skitbra att man definieras som detta !!!

-fast jag själv känner mig som "den tråkige Ulla-bella som sitter i källaren"... :)



Tjohoo å plingplong

kram

2009-08-04 @ 21:09:18
Postat av: Anna Nämd

Mona du är fan inte boooring, tvärtom...Kram

2009-08-05 @ 09:32:41
Postat av: ulle

Äh men va fan skriver du ;) Passa dig...snart är jag din konkurrent runt hörnet mohahahaha! kram

2009-08-05 @ 09:56:59
URL: http://lofvargarden.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, tro om vi var hungriga?? Ser ut att granska menyn ganska ingående! =) Haha!

2009-08-05 @ 11:18:28
URL: http://dromdansaren.blogg.se/
Postat av: Emma

Kan man få en inpackning hit skickad? ;)

Vi kommer som vanligt att komma till dig i aukut renoveringsbehov- hehe!



Måste bara säga det igen... TUSEN tack för min & tärnornas superfina håruppsättningar!!! Jag vet vad Tigge & Fia gör på bilden föresten, de kortar av Tigges armband som var lite för långt :)



Kram kram

2009-08-05 @ 16:58:17
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Anna Nämd

Ha ha nu brudar är ni roliga...hi hi.Emma när kommer du hem, jag är så bokad, säg till så fort som du vet....;)



Ulle jag kunde inte låta bli att nämna dig ha ha ha



hi hi / Anna

2009-08-05 @ 17:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0