Helgen slut och vardagen tittar ut!

Jaha så har ett par dagars ledighet snabbt förflutit! Har hunnit med två golfrundor i helgen. Den första tog jag med en bekant från Mora vid namn Ella, en av de trevligaste rundor jag spelat.:) Idag har jag spelat med fam Hinders första nio sen Kjelle Pettersson. Golfen går väl inte direkt lysande men solen sken och det var varmt o skönt!

Vi har hunnit med två grillningar i helgen, igår gjorde jag youghurt marinerade kycklingspett med smak av vitlök och ingefära...shit vad gott måste jag säga! Ungarna hade önskat majskolvar så det blev det också!

Tänk att barnen tycker det är så kul att bada! Men idag fick jag hämta dom för det var kallt, första gången i år de sagt det! Sen blev det lite mys i soffan med Svampoff, hur man nu kan titta på det?



Selma

Felicia


Elin


Sen har vi varit och hälsat på svärföräldrarna i Älvdalen!  Fick jättegod mat. Fläskfile med trattkantareller och ris, mums mums. ( En munk blev det också, kunde inte säga nej!) De har fått en kattunge av oss här i sommar. Den heter Pärlan och är delvis Elins katt också. Visst är hon söt, här med lill matte Elin!



Här är en vacker bild jag tog i kväll på en solros som pippisarna har sått åt mig, direkt i krukan, som står ute på vintern när dom äter sina frön. Jag har en del solrosor, har inte sått en enda själv! Kanon bra!


Här är våran hund Busy, uttalas Bissy. Snart tolv men pigg ändå!


Nehej nu ska jag snart gå o kvarta in för natten. Keep up the good in life!
Simma lugnt!
/ Anna på Lisselhedspirattorp!

Kommentarer
Postat av: iana

Hej!

Jodu, den här damen charmar allt omkring sig ;)

Hon heter Windedos Illiyena, men kallas för Häxa...

2009-08-10 @ 09:12:18
URL: http://snostjerna.blogg.se.se
Postat av: Emma

Ser Busy något under den där luggen? Hihi ;)

Har kollat om du hade någon renoveringstid åt mig?



Kramis

2009-08-10 @ 12:54:51
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Torsdag 8/10 eller fredag 9/10 tiden kvittar :)



Kram kram

2009-08-10 @ 16:32:23
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0