Hur man gör så mycket som möjligt....

Ja ungefär så känns mitt liv ibland, hur gör man så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt. Jag är fanimej kung på det.. Jobbigt? Ja så in i bomben. Kul? Ja det vill jag lova. Nu måste jag andas lite...puh puh.

Fredag kväll 50 års kalas!
Grattis Carina Kronkvist! ;)
På´hembygdsgården , mycket trevligt folk, god mat och härliga musiker! Tyvärr blev inte mitt besök så långvarigt eftersom jag skulle upp 5.30 på lördag morgon. Bjuder på lite bilder.



Sen skakade jag tåg till Göteborg. Tekninker konferense med Grazette. 5 nya tekniker som börjat. Alltid spännande att lära känna nya människor. Sedan är det ju trevligt att träffa Christer som varit med ´typ forever´och den gamla räven Gunilla ;). Trevlig helg med en massa matnyttigt hem. Trend höst-09. Det ni!
Skakade tåget hem, kom hem tio i går kväll, rätt mör.

Idag har jag o Flisan varit till optikern, hon skas få glasögon, behöver dom på nära håll. Men det hindrar inte henne från att göra mål på fotbollen. I helgen gjorde hon ett av Orsas två mål och två mål på träningen idag. En riktigt målspruta.


Selma var förkyld så hon har myst i soffan medans vi var på träning.

Själv har jag sprungit 8,5 på sopstation med Camilla Kusen. Segt idag men ändå 30 sek snabbare än sist, kan ju inte bli ifrån sprungen, hellre ta ut sig så spyan hängde i strupen.............
Skönt efteråt.. som bara den.......
Nu ska jag plocka fram käderna till gympan åt tjejerna plus kläder till imorgon, duscha...bla bla

Ha det bra alla som jag känner och ni andra också!
Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Emma

Ojojoj... Full fart!

Ha det bra du också :)



Kram

2009-08-25 @ 08:26:44
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Ta det lite lugnt nu..!!! I alla fulla fall så var jag tvungen att gå till frissan här i Solna idag, började likna en gammal julgran i håret...det blev ok, men inte som när ANNA klipper, lite snett och vint också tror jag att det blev, så det blir väl roligt att fixa till sen ;=))

...hoppas du hinner ha väldans roligt också i allt flängande!!! Kramar från Solna

2009-08-25 @ 22:06:04
URL: http://pyttelitenhamberg.blogg.se/
Postat av: Annika

Tack för trevligt sällskap vid middagen!! Synd att du avvek så snabbt; vid 06 var det som roligast. Hoppas att alla ser på kortet vad snygg Carina var i håret; absolut ingen fick röra det! Vet du vem som fixat frisyren?

2009-08-25 @ 22:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0