Kl 07:00 lördag morgon!

Ja ha grus i ögonen men fokuset på Moras gröna ängar! ( golfbanan).
Sitter med Kaffekoppen o njuter. Det är tyst i vårat hus, alla sover utom jag! En paus i ett evigt sorl av röster som vill vara med!
Gårdagen betydde helg, skönt som attan. Jag o Eva-Lena sprang 6 km. Mickes Elin hängde också med, hör här: I ballerina skor, bikini top och jeanskjol. Hon var med hela vändan, inget gnäll...jag trodde hon skulle med en 100 m sådär...men icke sa nicke..hela vändan. Om jag blev knäckt? Jag är väl inte sån...J ..v  .l..a..namma..Hur kunde hon orka det! 10 år??? Bra gjort var det i allafall. Och ja jag springer inte så fort men springer dock hela tiden...

Jessica: jag handlade på Gekås....men inte för riktigt alla pengar;)( nästan bara)hi hi
Emma: läste om hunden...fy fy fy fy säger jag bara vad hemskt!
Jenny: Mitt hår, kropp m.m...?

Ha en bra dag så länge! Kramiz Anna

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Hallå!

Tror du man kan komma dagen före och tro att jag bara har en tid, du får väl göra som alla andra och ringa och beställa.... ha ha ha ha ha ha aAaaaaa!!! ;)



Kram

2009-08-08 @ 15:42:46
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack tack!

Vi har oxå förstått att man ska skippa Phuket. Hade tänkt oss Krabi eller Karon, ska bli så skönt efter den här sommaren. Kan du kolla hur du har det med tider tord 8/10 eller fred 9/10. Akut renovering snackar vi om ;) Bör göras snarast efter hemkomst om man ska våga visa sig i civilsationen!!!



Kram kram

2009-08-08 @ 18:11:25
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: ägaren själv

Hej Emma! Ska kolla i blocket!

Karon är Phuket!Krabi är fint( det lilla jag såg), vi var på båtfärd utanför kusten där..../ A

2009-08-08 @ 20:39:44
Postat av: MJ - fansblogg

Ha en bra dag! :D

2009-08-08 @ 21:34:30
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaha... Då har jag fått fel info utav folk här uppe som har varit där. Norrmän ska man inte lita på ;) Det borde jag ha förstått! Tur att att man kan få info av en svensk med koll- hihi :)

Vi får väl se vart det blir, beror väl lite på vad det finns för något att välja på när vi bokar resan... Ska bli riktigt skönt med lite sol & värme iaf. :)



Kram kram

2009-08-09 @ 11:31:01
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0