Kör hårt!

Nu är det fullt ös, allt bara rullar på. Den ena grejen efter den andra...kul men hoppas det inte blir för mycket!
Imorgon är det Falun igen ,ska bli intressant. Roligt att lära känna nya människor. Se upp frisörelever här kommer stygga fröken!!! Hi hi

Igår så vägde jag mig som utlovat..vågen stod kvar på 67,5. Positivt att den inte går upp...grr... Men jag var iallafall duktig och sprang 8,5 km med Camilla igår.  Fick gå på lite onödigt hög puls igår, jag kanske inte är riktigt i form. Men sprang en minut fortare än förra gången.. Bra bra..

Här en bild på min Felicia och hennes kusin tillika fasters princessa, visst är dom fina!



Från kräftskivan i helgen..

Jag vill ha en ny säng, en sån här!

Får väl gå och drömma om en, kanske kan införskaffa den lite senare i höst! Hoppas jag!

Sov gott / Anna

Kommentarer
Postat av: Micke

-Ja, man får se vad Tomten kommer med i år ;-)

han kanske rent av blir tidig i år....

2009-08-18 @ 22:03:04
Postat av: Emma

Fin sæng!

Se till att vara tidigt tomte med den Micke ;)



Vet du vad jag kom på Anna!!! Ska vi se om vi kan ut & rida en svæng den hær gången nær jag ær hemma? Om Linnea har Rondo kvar førstås...? Hade ju varit sååå KUL!!! :) F-N vad jag hatar Norskt tagentbord, ser ju helmuppigt ut nær jag skriver ju :/ Jaja...



Hej hopp i full galopp!!!

2009-08-19 @ 16:55:54
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Malin Bäckström

Hejsan Anna! Va roligt att jag hittade till din fina sida.... Den kommer jag är försöka följa så gott jag hinner! kram på dä

2009-08-19 @ 20:08:19
Postat av: Mona

Micke...du är väl en jäkla fjäsk... öh tomte :)

2009-08-20 @ 15:21:49
Postat av: Mona

Just ja...måste ju dessutom tillägga att

-JAG gillar verkligen Tomtar.. dessvärre kan jag nog inte styra å ställa med Tomten/ el Micke N. på samma sätt som jag trixar och fixar med övriga tomtar jag har trackat vänner med... (intern-skämt)



kram kram

2009-08-20 @ 18:37:41
Postat av: Anna Nämd

Mona! Vet du vad det värsta är ? Att min tomte glömmer så lätt...fniss...

2009-08-20 @ 20:16:50
Postat av: Mona

Aha..nämen va roligt..för mig iallafall..en glömsk Tomte...de har jag aldrig haft i min reportear..(eller hur man stavar)..jag har haft div konstalationer..En

fylle tomte, tomten är trött, tomten längtar hem..Tomten åker vilse,..so on so on..och avslutades med Tomten blir korsfäst, Tomten är död..åh då blev jag upprörd på riktigt!!

- ohiuiii.. nu fick jag ju nya infall..

Närrå..hoppas den här/din Tomten inte är glömsk!!



kram kram

2009-08-20 @ 20:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0