Nu är det fredagsmys! ;)

Fredag, visst är det ngt magiskt med fredagar! Man är liksom full av förväntan. Härligt!
Imorgon är det fullt upp! Fotboll, pappas kalas m.m Ska försöka vara utvilad!!!!!!!!

Det har varit fullt upp på jobbet den här veckan( precis som det brukar). Det är mycket roligt att så många vill komma till min salong och fixa sitt hår. Underbara kunder och bra kollegor är också trevligt . Extra trevlig helg till er!

Micke har stått för kvällsmaten, det gör han ofta på fredagar då jag kommer hem så sent. Det är alltid mysigt att få mat när man kommer hem ifrån jobbet, trött och hungrig! Me love that! Puss darling!
Lite av ingredienserna!


Dagens meny! suck, det är svårt att hinna med att äta ordentligt när det är så fullt upp, idag tyckte min mage inte att jag höll måttet, haft ont, typ magkatarr....det blir för långt mellan målen för min mage....

8.30 musli med mjölk ett stekt ägg
12.15 magert fläskkött med nudlar och sallad
15.30 ett äpple och 1 dl cashewnötter
19.30 fläskfile med hemgjord klyftpotatis, lite sås, broccoli och grekisk sallad......det ni! ett halvt glas vin, magen tålde inte mer...............................
Ska äta ngt mer sen, får se vad det blir???

Felicia myser med våran katt Puma, sen myser Puma med mig, hon är en riktig kelgris, men ändå en bestämd dam. Sedan så har Wilson kvällen till ära, klätt upp sig i silverfodral med kort snitt på! Tjusigt värre!


Tro om Babbsan är hans idol? Vem vet vad som pågår innanför ränderna!

Nu ska jag pyssla klart med pappas present eller nåt åt det hållet! Barnen pysslar också med saker till morfar...
Ha en riktigt skön helg så hörs vi på söndag, troligtvis, imorgon är det för uppbokat för att hinna med bloggeriet!

Imorgon är det Partyyyyyyyyyyyyyyyyyyy. Hej hopp full galopp....hihi

Kraaaaaaaaaaaaamen / Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är då för tokiga,hoppas att ni är lika fina som katten imorgon gonatt me er

2009-08-14 @ 21:43:50
Postat av: Emma

Haha, snygg bild på Wilson ;)

Det är bara jag som ska renoveras då. Micke & hundarna kommer hem 1 november. Hundarna får inte åka över till fastlandet förens i slutet utav oktober & Micke har fått ett jobb för ett annat förestag i september & oktober. Ett sån't med snuskigt bra betalt. Jag slutar ju sista september så därför åker jag tidigare.

Jag hade faktist kunna köpa den där tröjan både här & hemma i Örebro. Men då skulle den kosta 500,- mer än vad den gjorde nu. Så det så! Sen blir den levererad utav syster på torsdag, perfekt ju! ;)

När jag blir stor ska jag också ha fredagsmys & ledigt på helgen. Blir man stor när man fyller 30 tro!? Jag är inne på ett 7 dagars pass nu, jätte kul! :/ Fast det kommer att klirra i plånboken sen iaf när lönen kommer... Hihi :)

Ha en trevlig helg!



Kram kram

2009-08-15 @ 10:20:33
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Emma

Vadå fniss?! ;)

Hælsa grattis till pappsen :)



Kram

2009-08-15 @ 17:44:26
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0