Packat o klart!

Jaha så kom dagen då det var dags att bege sig hemöver! Men innan det så hann jag o farfar med en tur till skogen för att plocka svamp. Tyvärr hade någon redan varit på farfars ställe, men vi fick lite med oss hem iallafall. Det har varit underbara dagar här hos farmor och farfar. Tack för oss denna gång!



Sedan var det då dags att åka med Micke hem, han kom från Halmstad(konferense). Det var ett himla pyssel innan allt var på plats! Jag ljuger nog inte om vi packade om bilen 5ggr. Golfklubbor, produktkartonger, väskor, datorer, kläder ja vad allt nu var. Ingen förutom Micke (som körde) fick sitta normalt hem. Mickes kollega som är skapligt lång hade det trångt kan jag säga! Selma kunde inte ha fötterna på golvet!!!! V 50 nej, alldeles för liten.......



Men hem kom vi! Mitt i natten! Hem ljuva hem.

Idag har vi fixat lite här hemma, med allehanda sysslor. Har precis varit ute och joggat en sväng, det är så skönt efteråt!
Snart blir det grillat och ett glas rose´!

Ha de! / Anna

Kommentarer
Postat av: iana

Såklart du måste hälsa på vår lilla luddis!

:) Snart är hon hemma, gissa om jag längtar :)

2009-08-01 @ 23:58:16
URL: http://snostjerna.blogg.se.se
Postat av: Emma

Ojojoj... Mkt packning blir det ;)

Svar: Ja, det kanske han borde bli, han har fått en hel del riktigt fina bilder här uppe :) Synd att det är svindyrt att köpa kameragrejor bara... Jaja! Hej hopp från ett idag regning & grått Longyearbyen!

2009-08-03 @ 09:42:30
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Anonym

tror aldrig jag sett en sån fullpackad bil i hela mitt liv.. det va på håret att vi kom in, tror inte ett valigt brev skulle få plats, så mkt packning va det.

2009-08-03 @ 14:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0