redovisning!

 Jaha så har man varit lite duktig, jobbat mellan 9.00-19.30 sen städat omklädningsrum på lillåvallen...ja då är dagen slut sen..

frukost: har jag ätit.
lunch. också...

Åh just, jag skulle ju skriva vad jag vräkt i mig..om jag har ätit ngt onyttigt då?? ja då skriver jag det också.

Okej vi börjar om, fast vi lägger till lite på gårdagens först....kl 23:00 två knäckebrödsmackor, höll på att avlida av svält..
Nu då:

8:00  musli med mjölk och ett kokt ägg( inget kaffe, det blev så blaskigt)
12:00 lammfärsbiff med sallad och nästan en potatis( lite sås, men bara liiiite)
14:00 ett äpple o lite nötter
16:00 en proteindrink
19:45 bulgur med feta ost
21.30 lite kyckling med sallad

Så där ja, om det blir mer idag får jag väl lägga till det imorgon....

Nu måste jag sova, imorgon blir det spännande, första dagen på mitt nya (deltid) jobb!

Bye bye / Anna

Kommentarer
Postat av: Emma

Det nyttiga du äter får man inte ens tag på här uppe... Att t ex göra en sallad är ett dyrt projekt & det är inte alltid det finns färska grönsaker att köpa... Ojojoj, som värsta U-landet! Till lunch då äter de flesta smörgåsar här, i mängder. Gärna med sylt på- uuuähhh... Samt läsk eller kaffe till. De brukar titta lite förvånande på mig & min matlåda på jobbet. Längtar så tills jag får komma hem till vårt stora Willys hemma vid oss i Örebro. Kommer att vara som ett litet barn när jag ränner runt där inne bland frukt & färska gränsaker- hehe!

Hoppas det går bra på nya jobbet! Har du kollat om du hade någon tid åt mig föresten?



Kram kram

2009-08-12 @ 09:53:25
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0