Tired but Happy !

Så har veckans två dagar som lärare förflutit. Nu är jag trött som bara den. Men det är jätteroligt att få jobba med dessa galna elever( en del iallafall), alltså en del är galna. Idag har ettorna fått sitt hår fixat av tvåorna och treorna, intressant dag! Ettorna började i måndags och är ju då alltså fortfarande kunder i all bemärkelse.......

Blir inget speciellt långt inlägg idag, måste bara säga att är ni intresserade av inredning och allmänt pyssel på en gård, ska ni gå in på min länk till Jennie i Nusnäs. Hon har en underbar blogg!

Här ett par bilder från igår kväll! Treorna studerar...på kvällstid.....


Just nu sitter jag och lyssnar på mitt favvoband Hammerfall på Spotify. Kom och tänka på att jag hade ett par bilder på Jocke Cans, han som sjunger i Hammerfall.. Watch out!


Cool kille! hi hi tycker jag iallafall!

Nu ska jag gosa lite med mina flickor innan de ska sova!

Kramen Anna

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

inte bara cool, snygg, kul och kan sjunga också!



Tog mig friheten att sno bilden från dig. En vecka till nästa sammandrabbning.... :)



Kram och puss!

2009-08-20 @ 21:37:45
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Jennie <3

Tack Anna för dina kommentarer...=)! Snällt skrivet av dig!

Magnus ligger här intill och hälsar till dig han med..=)

Kram kram

2009-08-20 @ 23:39:46
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: michaela

Hej Anna :)



Hoppas det går bra och är kul att vara Lärare :)

du hade gjärna fått komma och varit lärare på våran skola istället. jag lär ju få stå ut nmed alla historier om mamma snart och det vill jag inte själv HAHA , du ska bara höra xD :) hoppas du har det bra. hälsa flickorna från mig

vill gjärna träffa dom snart :) Kramar Michaela

2009-08-21 @ 08:05:28
URL: http://kriiiistall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0