Tjo hej!

Nu är det gruvsamt ska jag säga! I morgon börjar allvaret, jobb jobb en verkligen fullspäckad höst, ska bli jättekul men också hoppas jag att energin räcker till allt.....Jobbet på salongen, jobbet på Grazette(visningar, kurser m,m) jobb som  lärare på FC i Falun...ja det blir lite att ta itu med.

Igår blev det en golfrunda, fick hjälp av Sunken innan så nu har golfen flyttat in i mitt liv igen och vi börjar bli sams, jag och klubborna alltså. Skitkul,,, here I go again! tjo hooo


Tjejerna önskade sig en dag med bad så Moffen o mommen tog dom till Furudal till husvagnen med sol o bad!
De hade sin kompis Maria med sig. På kvällen blev det grillad kyckling som Micke grillat åt oss..mums. Tjejerna älskar grillad kyckling.

Just nu badar dom igen, snart ska vi åka in till Mora och shoppa ett par fotbolls shorts till Selma, Felicia har fått innan.

Tänkte berätta lite om två av våra katter! Den ena är Kjelle, han hittade jag på golfbanan för två somrar sedan, 9-10 veckor och smal som en sticka. Fångade in honom och sen var vi bästisar direkt...en helt ljuvlig katt. Varje gång jag är på toa så ska han sitta i knä. Som en bebis...kurrar hysteriskt...gosefis..
Här är Kjelle!( Våran Pro´s pappa heter Kjelle och är mycket på golfbanan)



Sen har vi Wilson, en som vi sparat efter våran hona Mynta! Han ska OCKSÅ sitta i knät på toa, han bara hoppar rakt upp utan att kolla om man är med, så ibland har jag två missar i knät på toa....hm..märkligt... Visst dom sover i sängen också....Älskar mina katter...Mys mys

Här är Wilson, han tycker om att titta på TV också, helst naturprogram!


Nu ska jag ta itu med resten av dagen...Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Ja nu är det allvar!!!!!

Slut på semester och lata dagar. Jag har ju redan tjuvstartat så jag vet hur det känns. Nej nu måste jag kila iväg till massagebänken igen, har ju bara legat där 2,5 timmar idag... än så länge...mmm

2009-08-03 @ 13:42:11
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Anna Nämd

Men Jenny ligger ni bara ner...nu måste jag komma o sätta fart på er! mohhaa hhaha

2009-08-03 @ 13:52:25
Postat av: Emma

Sötis missar! Jag kan garantera att isnallen var levande i allra högsta grad. Åk till Grönklitt du, så får du också en levande- höhö ;)



Kram kram

2009-08-04 @ 12:39:21
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0