Words dont come easy!

Har kännt en stor matthet dom senaste dagarna, skrivlusten har varit lika med noll.
Men så händer det plötsligt ngt inom en, min vilja gör sig påmind, mitt jag! Och jag tror att allt som händer har en mening, så även denna gång. det finns en sång text som min favorit grupp sjunger, den lyder som följer:

Remember yesterday
and think about tomorrow
but you have to live today!



Wise words!

 Eftersom jag o Micke var på Dalhalla igår och Jocke Cans var en av gästartisterna på Rhapsody in rock med Robert Wells, så kom jag att tänka på denna sångrad. Jag bara älskar Hammerfall!!!För er som inte vet är Jocke sångare i Hammerfall. Jag var helt lyrisk efter konserten igår , den var helt fantastisk. Glenn Hughes från Deep Purple var med, vilken röst..helt sanslös. Mycket tacksam för att jag fick chansen att se denna uppsättningen på Rhapsody!

Vi hade iallafall otroligt roliga kick off dagar på Frisörcentrum. Eleverna hade en massa uppgifter att lösa.Det var tipspromenad( med betoning på promenad), äventyrsgolf, sångtävling, auktion, matlagning för att nämna några.
Här lite bilder från auktionen, magister Tom är auktionsförrättare.


Här lite bilder från maten o minglet!


Igår så var vi med Anki o Richard och avnjöt en supergod middag på Vi på Hörnet.
Jättehärligt att få umgås med dem, det blir inte så ofta som vi vill. Kvällen bara försvann...
Önskar att jag haft en bild på maten.

Tack alla underbara människor för att ni finns. Och jag råder inte längre att inte lita på någon, utan bara att vara försiktig....
Kram kram / Anna









Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hopp!

Vad skönt att läsa att du verkar må bättre.

Men... GRRR till er som fick världens bästa Anna att må så dåligt!!! :/



Kram kram

2009-08-30 @ 16:53:14
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: A-K

Härligt att se att du känner dig bättre!! Skönt att kunna se att "allt för nåt gott med sig".... Sköt om dig/ Kramar A-K

2009-08-30 @ 19:36:45
Postat av: ulle

Välkommen tillbaka :)

2009-08-31 @ 08:09:53
URL: http://lofvargarden.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Jag är ju typ på en annan planet! ;)

Ska bli jätte kul att träffas, inte lång tid kvar. Jag håller tummarna för att det ordnar sig till det bästa. På något underligt vis brukar ju saker & ting göra det. Även om det känns tufft för tillfället.



Kramis

2009-08-31 @ 15:56:05
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: vickeroyen

Känner dig anna ;) så lätt ger du dig inte!!!

Härligt

kram kram

2009-09-01 @ 06:55:12
Postat av: Sara

Fy fan vilken snygg kollega i Magister Tom du verkar ha fått!

Själv får jag vara nöjd med att jobba med KERRY DEGMAN! Inte kul med "second best", men man får väl vad man förtjänar.......

Grattis Anna!



Sara

2009-09-03 @ 15:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0