Frisyrvisning på bloggen..damer o herrar!! Välkomna.

Ja så har det varit ännu en dag av isande kyla! Stackars barn som inte kan vara ute mer än att mata kaninerna och gå med hunden...Men idag har de fått sina hår fixade. Selma har gått från långt trassligt till en osymetrisk page, som kryddats med blå extensions..hon såg både äldre och coolare ut( och sötare, men det får man inte säga till henne). Hennes egna kommentar var: mamma nu är jag mer som en tonåring! Huvvaligen...nej sa jag, du är bara 9 år.?????!!!!!!

Felicia har vi toppat och snyggat till formen på det långa, sedan blev det rosa extensions på ena sidan. Nu har hon längst hår av flickorna och det var det viktigaste för henne eftersom alltid haft kortast. Snygg blev hon iallafall.

Elin gjorde vi ljus i luggen och klippte av en decimeter på längden. Skar igenom hela håret med kniv för att få fram en snygg form. Hon har så tjockt o härligt hår, till skillnad från mina lintottar. Vacker som en dag blev hon.

Två nioåringar och en plastsyrra på 10 bast, coola o nöjda ;). Ja nu tänkte jag visa er lite bilder, det är ju otroligt mycket man kan göra med hår. Allt från enkla vardagsfrillor till surealistiska konstverk. Kolla själva!

Först lite uppsättningar.


Sedan lite coola killar!


Sist men inte minst en nyfixad Felicia!



Kolla posen, hardrocker redan!



Gott nytt år alla!

Kramen och glöm inte gelen i barret!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0