I did it!

Fy fasen vad skönt det känns nu! Första passet i spåret är avklarat. Visst har jag ont i typ hela ryggen och känner mig allmänt utmattad, innan jag åkte pratar vi om nu........ Grejen är den att jag mår iallafall inte sämre efter, tvärtom så blir jag alltid lycklig av att få träna. Det var -5, nysnö i spåret, dåligt vallade skidor, fel stavar(fick med ngn annans, de var alldeles för långa..ha ha)Mickes för stora handskar(hittade inte mina, fick fina blåsor ;)) mörkt men som tur är finns det ju belysning i vårat underbara spår i Grönklitt, pappa som härligt sällskap, plussa på att han glömde ta på sig mössa och åkte i sin fin keps...ha ha, ja sen att jag inte är tränad  enligt mig själv iallafall, kan inte räknas om man bara tränat en gång i veckan...på ett par månader, ja vad blir då utvärderingen? 

:  Att jag tyckte det var underbart härligt och längtar till nästa gång!!! Ska bara jobba som en galning i tre dagar, sen fira en jul , sen finns det tid! Tid ljuva tid!


Inte jag men en annan!! Visst ser det härligt ut!

Igår var vi ett helt gäng på midvinterblot på Gesundaberget! Jättemysig kväll! Jag o Jenny hade nog roligast..hihi
Nökve är bra söt han ;) Saknade dock hans fina häst! Tack mamma o pappa för igår.

Har handlat ett par julklappar till idag, barnen ska nog bli nöjda hoppas jag!
Längtar till julklappsspelet på julafton, det är riktigt roligt! Vi köper tre paket var, man får komma överens om hur mycket man ska handla för, sen kastar man tärning om klapparna, ja det blir hetsigt till slut, riktigt tokigt, men kul som bara den...

God jul om jag inte hinner skriva mer innan julafton, risken är stor!
Kramar från mig! / Anna

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hallå Anna!

Såg riktigt härligt ut i spåret, hör av dig nästa gång om du vill ha sällskap ;-)



Varma kramar & God jul!

2009-12-20 @ 22:30:53
URL: http://lovetiger.blogg.se/
Postat av: p-skrutt

En annan Anna blev ju uppraggad av Nökkve när vi var där. Fick testa hans härliga (sex?)gunga å allt ^^

Sen var man rosig om kinderna vill jag lova! =o)

2009-12-21 @ 01:02:23
URL: http://pannskrutt.blogspot.com
Postat av: ulle

GOD JUL på dig Anna! Kram

2009-12-21 @ 19:54:07
URL: http://ihuvudetpaulle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0