Jul är kul!

Så har julafton varit...Varför alltid denna tokstress innan jul? Jag tror att om man inte är nyklippt så får man inga julklappar!! Varför måste annars alla vara nyklippta till jul???
Vi städar inte hemma hos oss innan jul, det hinner vi inte, det är bara att jobba som gäller då. Idag har vi däremot putsat av lite damm o annat. Skönt faktiskt.
Men sen är det ju så att vi oftast firar jul hemma hos mamma o pappa och då funkar det ändå. :)

Hade en härlig julafton. Julfrukost i Stackmora med tjocka släkten, gröt o rim som alltid slutar i stim...ha ha



Micke spanar in Nintendot, om ni tror att han snodde det och spelade själv så har ni helt rätt! ;)

Hem och fixa det sista med klapparna sen upp till Stackmora igen. Nu med reducerad skara släkt. Tomten kom naturligtvis efter att maten inmundigats...En riktigt knasig tomte. Mumlade om ob tillägg och sen ringde det i hans telefon...andra tomtar som var sjuka, ja jag vet inte hur han fick ihop det till slut, men vi fick våra klappar iallafall.. ha ha. Senare på kvällen spelade vi julklappsspelet, fy fasen vad kul det är, vi blir alldeles hysteriska, tokfamilj tror jag. Min  kusin Lenas dotter var värst....gormade som en galning om de guldiga paketen...hehe, jag förstår henne, jag hade ju gjort dom ;) Kul var det iallafall!

Här är lite bilder på barnen och mig med mammas hundvalp Milly!


Julfina värre!

Sist vill jag visa en bild på en av Felicias julklappar! Lilla Diva!


Mysigt framför brasan med syrran, som flyttar till Hansjö i morgon.

God fortsättning alla vänner!
Kram från mig!

Kommentarer
Postat av: iana

Så vi är två sjuklingar?

Skiten går ju aldrig över!! Håller på att bli gaalen...

HAr ingen lust att vara hemma och vara sjuk heller, har alldeles för roligt jobb :)

Nökve hälsar tillbaka... fniss!

KRAM på dig, och dina fina

2009-12-28 @ 16:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0