Nyårslöfte!

Vill bara lite kort ge ett tips till de som vill ha det ni andra slutar läsa nu...pust vilken lång babblig mening.
Men tänk er så här: Det finns sådana som försöker att på ytan ha ett så perfekt liv som möjligt, men det måste vara jobbigt att försöka hålla ihop fasaden hela tiden. Försöka att vara den perfekta familjen eller mamman eller vad det nu kan vara. Men i längden så blir det väldigt jobbigt tror jag. Jag är inte så hemlig av mig och kanske pratar jag för mycket, men det kommer iallafall ut då, bättre än att lägga locket på. Det är inte så att man automatiskt blir en sämre person för att man har ett problem eller att allt inte är så välpolerat. Bara man försöker att vara snäll och sann mot sig själv. Det är inte hela världen om man väger några kilo för mycket, har alkoholproblem, inte kan dansa tango, arbetslös, stripigt hår, stor näsa, inte bor i flotta villan, kör Merca, eller har senaste odd Molly klänningen... Vi duger bra som vi är.

Så nu vill jag ge er ett tips om ett bra nyårslöfte! Försök inte vara så perfekt, du duger ändå. Gör det du vill och se till att må bra, inte på ytan utan i hjärtat!

Jag ska iallafall ge detta till mig själv som nyårslöfte!

Be true to your self!
Och en sak till: våga be om hjälp!( det också)

Deep like hell ;)

So puts all hearts on fire, and try to feel what you really feel!

Ha ett fantastiskt sant nytt år!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Emma

Själv dissar jag helt nyårslöften! ;)



Gott nytt år!

Kramis

2009-12-31 @ 15:46:42
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du har så rätt i det du säger.... gillas // Kraaaaam

2009-12-31 @ 21:12:42
Postat av: A-K

Det stämmer så väl... Åh det är så himla skönt att ha kommit så långt att jag gör saker & ting för min skull & glädje!!! Kramar A-K

2010-01-01 @ 11:02:54
Postat av: Grannen i Jompens

Så sant så.....Mitt nyårslöfte är att inte börja knarka i år heller!

2010-01-01 @ 19:54:50
Postat av: Åsa

Så himla bra sagt!!! Kram och ha ett fantastiskt 2010 // Åsa

2010-01-01 @ 20:01:36
URL: http://fjalltoppenskennel.se
Postat av: iana

Amen to that!

<3

2010-01-01 @ 21:08:09
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: Mona

kunde inte sagt det bättre själv..förutom : nytt år nya möjligheter..

Kram från lilla jag med 7 bilar, 5 tält, finne på näsan, liten plutmage, och dessutom luktar illa ..Jag vet att jag aldrig kan bli perfekt..men jag har ju också vänner som vet om att de inte är perfekt!! kan inte bli bättre.. tjoho

2010-01-02 @ 13:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0