skönt med ldighet...need it badley!

Hej alla glad julfirare! Hoppas ni haft en underbar helg med vila, umgänge och glatt humör. Min ledighet började på julafton och varar lite till. Det passade perfekt att få en förkylning som inte går av för hackor, men fördelen är att jag inte behövt avboka kunder...so far so good!! Ryggen har ju krånglat i drygt en månad, men den har jag varit till Develiuz med igår. Kändes bättre på en gång. Han sa att det satt fast ordentligt, som om jag inte visste...
:(. Har stora runda sugmärken på ryggen efter hans koppning...he he



Tja ett litet försök till julstämning!

Sedan har jag gjort ngt som kallas för Resan `Life of journey´med Britt-Marie Jemth. Häftigt kan jag säga. Det skulle alla göra. Att förstå sig själv, andra och varför saker blir som de blir. utvecklande like hell(som den sanna hårdrockare jag är). Prova, det är värt det I promise! Men törs ni göra upp med erat förflutna...he he

Idag har jag tillbringat dagen med att vika tvätt, min specialite..trodde ni inte va....barnen får para strumpor! Kollade på Hammerfalls DvD under tvättvikandet. Då vart det inte tråkigt iallafall.Micke har varit på badhuset med tjejerna idag. Tyvärr så tyckte jag det var för tidigt för mig med tanke på det envisa snoradet...Men faktum är att det blivit bättre idag.
 Han kan sjunga han!

Ja och snart är det nyår, det blir nog till att fira nyår i Stackmora i år!



Tjoho tjo hej!

Rebel inside.../ Anna ;)




Kommentarer
Postat av: Tompa

Men Hallå!!!

Jag är halvvägs in i boken "Resan"!!!!!

Vad är det med Oss?

2009-12-30 @ 22:30:56
Postat av: owner her self

Vi vill vidare, så enkelt är det...undrar hur många som hänger med..;)Kram på dig.

2009-12-30 @ 22:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0