Snart är det Jullov!

Jag har bestämt att eftersom jag jobbar som fröken på halvtid i år så måste jag ha ett jullov Mitt börjar på julafton och räcker 11 dagar fram. Vilken lyx! Så himla skönt det ska bli. Men det tar nog hälften av tiden att varva ner...och då är jag positiv ;).

Har tränat igår i Falun på Må Bättre! Så skönt det var, en riktig urladdning! Råkade sparka Tom på handen men han är ju en tuffing så det gick bra...Jenny hon ser stjärnor varje gång vi boxas ;). Men rackarns vad hon slår, är en riktig ettermyra..he he

I kväll har vi städat och julpyntat, i vårat hem så är det inte så mycket jul...och glad är jag för det för det blir bara en massa att städa bort....

Kattunge nr 2 har flyttat idag! Till Borlänge. Hade henne med mig i bilen i morse till Falun, hennes nya mamma Anna-Karin kom och mötte upp vid skolan. Hon får det nog toppen hos Anna-Karin.

Det är så roligt i skolan för alla elever känns taggade nu. Känns som de har kommit igång ordentligt. De tar frivilligt med sig dockor hem o tränar på och det är helt suveränt. Bra jobbat The turtels ! ;)

Hade gärna velat ha en bild på en demo som jag gjorde idag. Klippte av en tjej säkert 5 kg hår...Hon blev så snygg i sin nya coola stil. Eller vad tyckte ni i klassen? ;)

Imorgon är det Personalmys här hemma. Vi ska käka mat och umgås och säkert skratta en hel del, ska bli skitkul. Ses imorgon brudar! Sov nu så ni är pigga tills imorgon...he he


Ha det bra alla och Glöm inte att kolla på Jocke Cans på julafton! Jag ska spela in det om jag har tomtar på loftet då!!!.../ Anna ;)



Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

*Betyder dewt att mitt jullov oxå är 11 dagar... perfekt då ska jag ta med en docka hem:)

*Träna, jo hoppas det blir något nästa vecka har påhoppats av någon förkylning... :( Fast ettermyran kanske tar hand om det:)

*Julpynt.??? Det har jag glömt!!

*Kattunge 2... Jon blir så tyst när jag nämner 3an!

*Taggad elev... jag fick ju inte ta en docka sist!

*Karin= SKITSNYGG... så långt jag såg.

*Personalmys... JIHOOOOO! :)

* Jocke... SJÄLVKLART, har jag inte sagt det ;)



Sov gott. syns i möra!!

2009-12-10 @ 22:09:38
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: ulle snusk ;)

Härligt härligt med 11 dagars ledigt, det ska du verkligen unna dig. Kram

2009-12-11 @ 07:30:39
URL: http://ihuvudetpaulle.blogspot.com
Postat av: Emma

Åhh, vad härligt med jullov! Det är du värd :)

Svar: "Luftslottet som sprängdes".



Kram

2009-12-11 @ 16:01:31
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0