Sunday News!

Hej allesammans! Först o frömst vill jag tacka för visat intresse på bloggen, även om jag inte uppdaterar den så himla ofta. Jag har bestämt att det får bli när jag har inspiration över. Så är det och får förbli! :)

En lite kul grej som hänt: Jag drömde en så trevlig dröm i natt. Var på fest med Hammerfall och Europe..Jag har till och med pratat i sömnen..det brukar jag aldrig göra. Jag frågade ivrigt: Vad heter de där killarna? Micke försökte klura ut vad jag menade , men så klart kunde han inte veta vad jag var på för fest och med vilka! ;)
Ha ha det var faktiskt en rolig dröm.

I helgen har varit ganska soft, precis vad jag behövde. I fredags kollade jag o Micke på Idol, shit pomfrite vad grym Erik var när han sjöng Iron Maidens: Run to the hills. Jag fick tårar...så bra var det. Mitt hårdrockshjärta blev tillfredställt! Damn nice. Tack Erik! Helt rätt att Tove fick lämna...hon var bra men de andra var tusan så mycket bättre!   Kolla in det här!

 http://www.youtube.com/watch?v=Efsuvx4otBw 

Jag har också hunnit till Mora och inhandlat sköna vinterstövlar. Vita höga med snörning! Me like!
Sedan vart det lunch på VI på hörnet, alltid lika god mat där. Prova om ni inte har gjort det.

Jenny och jag har fixat lite med våra hår. Lite ny färg behövde vi båda! Hon ska ju modella i morgon.
Lovar att ni ska få se resultatet senare.... Heja Sverige säger jag bara. Kola ska fota och då vet man att det blir grymt bra!

 Typ sånt här... mer säger jag inte ;). Mange Gölen vet mer...)

Har även varit i Våmhus och fått lite välbehövlig massage av Leena Taponen, lika skönt som vanligt!
Hennes företag heter Leeta om ni vill gå till henne! Rekomenderas!

Hade gärna velat tränat hårt i helgen men tyvärr har jag känt av den där förbaskade halsen så det har bara blivit en promenix..men i tankarna ser det ut ungefär så här:

Vill boxas!

Måste också bjuda på lite snygga frisyrbilder. Varsågoda!


Nej nu får jag sluta. Förresten ni som inte läser Ulles blogg, gör det! Hon är så himla duktig på att ordbajsa...hi hi. Hej svej och ha det så bra. Kram Anna


Kommentarer
Postat av: ulle

Men fan va glad jag blev över dom orden,tack :)Kul att nån gillar mitt dravel:) Men vi måste göra en deal här...inga snygga bilder på korta frisyrer det närmsta året...vill ju ha långt hår men blir så förbannat sugen att kapa när du lägger upp så granna bilder på kort hår..ok? kram

2009-12-07 @ 18:59:08
URL: http://ihuvudetpaulle.blogspot.com
Postat av: owner her self

Blir bara korta frisyrer....he he..Kram Ulle min blogg idol ;)

2009-12-07 @ 19:05:12
Postat av: Emma

Svar: Hihi, ja shit vilken rolig dag det var! Tack för frisyr tipset. :) Kläderna är danska... Du kan läsa mer om dom på www.zorbe.dk samt www.molly-jo.dk och så säljer vi handväskor som du kan se på www.jouniexclusive.com dvs inte riktigt min stil ;)



Ha det bäst!

Kram

2009-12-07 @ 19:54:04
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0