Tv-stjärna...hm

Ja ha nog hade väl ens ego mått bättre av komma med på tv, och då menar jag iallafall så att man ser vem det är!! Inte ryggtavlan bara, inte för att det är ngt fel på den...ha ha. Men det var ganska komiskt för Talang Sara s mamma eller agent eller vad tusan det nu var kom och frågade om jag kunde sätta upp håret på Sara... Jag hade fullt med inplanerade modellfrisyrer som skulle fixas så jag stod där och såg ut som en fågelholk, ville göra det men hann inte... Då kom Marie som då fortfarande var anställd hos mig och hälsade på i montern... Så då fick hon det ärofyllda uppdraget att sätta upp Saras hår! Och det blev ju snyggt! Vi hade tv kamerorna på oss hela tiden, samtidigt som de intevjuade oss. Jag hjälpte ju till lite här o där på Saras frisyr...mest för att komma med i tv....he he ;) Ja ja det var i våras på Elmia mässan i Jönköping! Kul fest på kvällen med en massa kändisar.



Och här är bilden som Micke tog, syntes i tv när han stod och tokfotade Pernilla Wahlgren, rätt gissat det var inte enda bilden för kvällen.....Jaska man skratta eller gråta?  ha ha

God natt alla polers! / Anna

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Kan inte estämma mig... fast det är klart! Skratta är ju mycket roligare än att gråta :)



Syns "snart"

Sov gott

KRam

2009-12-15 @ 23:01:25
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0