Want to!

Blir grymt glad när jag får träna! ;) jippi ja eje jjejeeejej..



En perfekt vardag skulle kunna se ut så här:
Upp vid sju, väcka barnen och äta frukost med dom. Se till att allt som ska med till skolan är fixat och att de har rätt kläder till rätt väder...( de är rätt duktiga på att fixa sådant sjäv) men att få vara lite hönsmamma, och framför allt ha tid att vara det. Efter de åkt så skulle jag vilja gå en halvtimme med min gamla hund som inte fattar än att hon är gammal. Sen skulle hon vara nöjd en stund. Sedan skulle jag vilja åka på gymmet med Sol Jenny och köra kondition och boxning(går såklart bra med Lisa också).
Duscha och ta en snabbfika... Sen börja jobba vid tio! Jobba till 12.00 sen en lunch på en timme i glada vänners lag, skulle kunna vara Jenny, Mona, Tina o Johan L. God mat och mycket skratt, för det gillar jag. Sedan gå och ha lite mer trevliga kunder. Sluta runt 5-6 tiden. Komma hem till Lisselhed, där har Micke lagat god mat. Barnen har gjort sina läxor och leker snällt ;) ;) ;) :)...Efter maten så sitter vi kvar vid köksbordet och pratar om dagen och planerar lite om framtiden....Sedan går Micke och spikar lite på ngt projekt och jag bloggar och är på facebook, viktiga saker, eller målar en tavla... Kl nio så slappar vi framför tvn en timme innan vi går o lägger oss i TID! Läser lite eller annat trevligt göromål! SOVER HELA NATTEN.... Ja så har ett dygn gått!  Puh..

En sådan här vardag hade varit lyx.

Nu hämtar oftast mamma barnen i skolan eller så åker de taxi hem och är själva en stund. Jag går upp så tidigt att jag tycker att jag just laggt mig. Jobbar långa dagar, kommer hem sent, orkar inte städa , träna, laga mat eller läsa bok, måla eller nåt annat vettigt, hänger framför tv eller datorn som en urlakad trasa...


Men efter jul så ska jag se till att flera dagar på en vecka blir så här, det är mitt nyårslöfte och jag avger det redan nu... Så GOTT NYTT ÅR och en god jul!

Här får ni lite ccola frisyrbilder också.



Ps Jag är fortfarande så lycklig över att det blev så bra på salongen, kul med all positiv respons också. Så tack alla snälla! ;)

Så här ser det ut..


Ps igen jag har tränat med Jenny idag...he he So not that bad today!

Bye for today! :)

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Nu kör vi så det svartnar för ögonen!!!

2009-12-03 @ 21:09:18
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Emma

Låter som ett bra nyårslöfte! Du, jag måste ju vara snygg nu hela dagarna... Har börjat få lite utväxt & måste nog vara otrogen & fixa håret här i stan... Blä! :( Vad tycker du att jag ska gör med mitt hår nu när jag är en levande modedocka?



Kramis

2009-12-03 @ 22:10:28
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0