Aloha!

Hej o välkommen till min blogg! Vad detta ska vara bra för vet jag dock inte än.
Har bara en skrivarlust som med lätthet skulle kunna kommentera sönder andras bloggar,
fick därför skapa mig en egen. Ska få lite hjälp av svägerskan med designen, så fort hon
behagar semestra klart...kom hem Jenny!

Har iallafall varit lite nyttig idag, tränat med Micke, hade en cykel som vi turades om på.
Utan cykel var det löpning som gällde. Mycket skönt. Både för kropp o skäl!

Varför ska det vara molnigt o regnigt, det räcker nu...grrrrrrrrr.
Ska försöka att klara av en partävling på golfbanan imorgon, det
är tillräckligt svårt utan blöta klubbskaft.

Hej svej!

Kommentarer
Postat av: ulle

Men va kul Anna att du oxå börjar blogga :)Ser fram emot en massa härliga hårbilder,så jag kan få lite mer inspiration ;)kram

2009-07-20 @ 22:30:54
URL: http://lofvargarden.blogg.se/
Postat av: Anna Nämd

Ja om jag får lite assistans i början av J så blir det nog bilder! ;)

2009-07-20 @ 22:37:16
Postat av: Mona

Men herreguuu..vad har du gjort!!! :)

2009-07-21 @ 08:12:10
Postat av: Sol jenny

He he... Ner i träsket bara.

2009-07-21 @ 11:42:31
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är ju värre än facebook !!! men det ska bli kul att följa ditt liv...hoppas du har en skööön semester!!!

2009-07-21 @ 22:08:38
Postat av: Eva-Lena

glömde tala om att det va jag som skrev ovan...

2009-07-21 @ 22:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0