Anderstorp!

Ja så var man tillbaks där det började! Min hemort från 0-12 års ålder! Är alltid speciellt att komma hit. Underbart mysigt att kvarta hemma hos farmor o farfar, god mat och trevligt sällskap! Har visat ungarna vart vi bodde, skolan och lite andra platser, dom var så små sist vi var här så dom kom knappt ihåg det, bara fasters jättehus, det hade dom minsann inte glömt! Men det är i och för sig ett ståtligt hus, med torn till och med...suck( inte avis nu Anna, det passar sig inte).

Igår och idag har jag till och med testat det gamla elljusspåret, jag lufsade runt ett par varv, idag baklänges, alltså jag sprang inte baklänges, utan började där det tar slut.....ja ja 5km igår och 5km idag, känns otroligt skönt. Förresten nu kom jag på en sak, jag vet en jättebra sida om man vill föra träningsdagbok. Jättebra för man blir sporrad och har man andra som man känner där så vill man inte vara lat...kanon faktiskt. www.funbeat.se heter den. En massa statistik och annat kul. Du kan skriva in allt från promenad, golf, ridning( kan lägga in olika sorts om man vill ha koll), cykel ja vad som helst, att rekommendera om man vill komma i form eller bara tycker det är intressant! Jag nörd, nä vad då!!!!!

Sen idag har vi gjort ngt som jag inte gjort på länge, vi har varit i ULLARED. När jag var liten så kom de mesta av mina kläder därifrån, därför har jag ända fram tills nu vägrat att åka dit. Men shit banana vad mycket det fanns att handla. Vi gick upp sju i morse, jag ,tjejerna och farmor. Så vi kom dit tidigt, slapp köa in, sjukt att man ska behöva köa in i en affär...men det är jättevanligt där. Tänk er kö in på Caronne...inget ont om Caronne, tvärtom en kanonbutik, men ändå, tänk om Yvonne sa att idag är det fullt i butiken kom tillbaks en annan dag! ha ha...


Efter Ullared åkte jag o tjejerna till badplatsen, lite för kallt för tant Anna men ungarna hoppade rakt i, dock kom de upp ganska snart. :)
 lite moln mellan strålarna...( jag alltså)

visst är dom söta!


Appropå egokort, kan vi inte ha en omröstning om det! Behövs kanske inte, men jag röstar i allafall för! ;)
Vem ska annars ta en bild....Tjejerna har ju fullt upp med jättesåpbubblor och allt vad det nu kan vara...fniss.

natti natti
/ Anna

Kommentarer
Postat av: ma

vad skönt ni ser ut att ha det men det ar långsamt efter er hoppas vi kan överraska flickorna ihlgen med egna sängar DU KANSKE SKA SADLA OM TILL SKRIBENT

2009-07-28 @ 21:13:53
Postat av: ma

har jag skickat

2009-07-28 @ 22:12:44
Postat av: Anonym

Egokort.... självklart. Jag måste ju bara bli president i den klubben!!!!



Annars är det piss idag. Efter de sista dagarna på salongen kändes det så bra med klippningen... var f"n har den känslan tagit vägen, och om 20 min rullar kunderna in.... HJÄLP!!!!



Sol Jenny

2009-07-29 @ 12:39:20
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Emma

Det dä Ullared måste man ju uppleva någon gång antar jag... Skulle vilja se kö in till Caronne du- haha ;)

Ego kort! Självklart :)



Kram

2009-07-29 @ 13:56:17
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Sol Jenny

Tror jag måste boka in lite (läs många) herrklippningar med finish när jag har praktik.... vill bli kung på det NU!!!!! Kan vi ha HÅRDKÖRNING!! Sax å kam + maskin bakom öron tills jag spyr på det... det vill jag ha.. ha ha ha ha!! :)

- sticker ner på yran och raggar kunder redan nu. Lämnar små lappar med telefonnummer och bjuder dem på en öl så borde de väl komma. Eller vad tror du????

2009-07-29 @ 17:36:49
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0