Barnens bakdag!

Idag har mina barn haft förmånen att baka med min farmor i hennes kök, precis det som jag själv gjort så många gånger som barn, numer blir det mest om hon kommer hem till mitt kök och luftar mitt assistent!
Det har bakats kladdkaka med varsin kopp smet i magen, resten blev kaka. Sen blev det cornflakeskakor och tll sist blev det uräckliga marsipan fingraralltså dom ser äckliga ut), skitverkliga faktiskt. se själv!





Jag har hunnit med en golfrunda på fina Isabergs Gk. Superfin bana med kanon greener till skillnad från dom hemma!
Rundan togs tillsammans med Anders en kompis härifrån. Härligt att få lite skvaller om Anderstorps borna ;).

Ha de gott , usch snart börjar verkligheten göra sig påmind med skola och jobb!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Ja, välkommen in i verkligheten.... ;)

2009-07-30 @ 22:22:43
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Emma

Usch, ser verkligen verkliga ut :/ Huuh!

Du, jag har haft NOLL semester i sommar, så tillbaks till verkligheten med dig- hihi ;)



Kram kram

2009-07-31 @ 10:47:35
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Mona

Phu..har inte varit in sen jag senast kommenterade..men tammetusan ..el Anna Nämnd har blivit en mästerbloggare...I´m in chock! :)

Å som vanligt..trevligt med bilder!!



kram kram

2009-07-31 @ 15:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0