What´s up!

Ja efter lite konsultation av min kära svägerska så har jag lyckats återställa bloggen, men bilderna är kanske inte precis dom samma, men bättre det än bildlöst... Tack Jenny och tack för lite barnvakt idag! Dom hade visst vräkt i sig tacos berättade de! Å gott var det visst. Ni kan kocka ni!

Sen måste jag bara nämna mina kära föräldrar som har haft barnen i flera dagar så vi har kunnat hjälpa till med bonderiet i Mora, ja spela golf alltså! Ni är bara bäst. Love you!

Idag vann vi inte heller.......konstigt.......eller så inte....Nej men det var inte så vi fick skämmas i dag heller. Precis utanför prisplats det är väl ganska ok med tanke på hur dåligt vi tycker att vi spelar. Men visst svider det att bli utan pris, är man tävlingsmänniska så är man.

Innan golfen idag så kände jag att jag behövde en ny keps, så då blev det ett besök på Inter Sport i Mora!
Där får man alltid bra service, idag så var det Catrin som hjälpte mig. Skön o snygg keps blev det.
Här är en bild på Catrin efter jag hade fixat henne i håret för ett tag sen!



Nu är det natti natt dags, ska mysa lite i soffan först. Imorgon blir det tvättardag och packning inför smålandsturen jag och barnen ska göra. Skepp o hoj från The black Pearl!  Ähh jag glömde, jag är ju inte på den båten....

Kommentarer
Postat av: Emma

Jamen jag måste ju roa mig med NÅGOT ju! ;) Det var liiite kul faktist- hehe! Men vad bra att det gick att ordna till det igen!

Jag hoppas på en riktigt mysig resa sen, det lutar åt Thailand. Om vi inte hittar något annat som verkar skojj :) Man vet ju aldrig med oss ;)



Kram kram

2009-07-26 @ 09:01:47
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja det var verkligen jätte vackret i Norge.

Kram

2009-07-26 @ 15:21:40
URL: http://stickis.blogg.se/
Postat av: iana

Nämän!

Trevligt att du har börjat blogga!!

:)

Japp, nu är vovve på gång hem väldigt snart... Gissa om jag längtar. ;)

Nu har vi 24 timmar på oss att bestämma namn på henne, och vi är inte ens i närheten av något beslut... Oj oj oj... angenäma ilands problem...

2009-07-26 @ 16:58:45
URL: http://snostjerna.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0