Blogg uppmaning!

Gud vad jag väntat på det, ibland så tänker jag att det där j..vla bloggandet ska läggas ner, ok det är när jag är tröööttttt, vilket jag har varit en del på sistone, jag blir så av att jobba för mycket! Men ska stålarna in så ska dom... Men Mona hon saknade min blogg...damn nice. Blir lite så där lagomt egoglad, kan man kalla det för det måntro?

Idol ikväll: Alla var bra men Kalle är mest rocker så han blir min IDOL.



Läste på svägerskans blogg att mitt Gudbarn tror att morötter kommer från kaniner...ehh hur tänkte lilla hjärtat då? Antingen har faster brusit i uppgiften att introducera vissa saker eller så är det hennes föräldrar, ngn miss iallafall....;)

Har gjort mycket idag..jobbe jobbe o jobbe o jobbe, plus lite fix med papper. Sverige måste vara alla pappersvändares favoritland all time, eller?

Vill träne o träne men orker inte... Nej jag är inte Gotlänning, bara trött o dryg ;).

Våra kattungar är så busiga, de är överallt..i veckan trodde jag en försvunnit, men den kom fram till slut, både jag o Selma fällde en tår...

Nu ska jag dra ngt gammalt över mig, obs inte Micke, han är yngre än mig och då är man inte gammal....No way!

Gooooooooooooooood naaaaaaaatttttttt!

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Du är så duktig. Men nu ska ungar kureras å så ska jag stå där vid din sida, som du står vid min :)

Teamwork!!!



Längtar till allt nytt. Peppad!



Kram

Jenny

2009-11-21 @ 13:48:40
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Neeeej...inte lägga ner...FORTSÄTTA!!!

Kram

2009-11-21 @ 16:50:05
Postat av: Mona

Ahh..det lönar sig att nöta om blogget ..himla himla bra!

Åh nääää..sluta inte blogga för guds skull..det är sååå mycket trevligare att läsa i din blogg (och vissa andras också såklart) än detta opersonliga facebook som man råkat bli manisk på!



Gammalt och nytt kan bli något fantastiskt.. tjohoo fniss

2009-11-21 @ 18:53:47
Postat av: Jessica

Sv: Var med på någon fototräff förut och då var hon med och fotade. =) Jag mår toppen, är jättehärligt! =)



Du verkar ha fullt upp som vanligt! =) Men du tar det väl lugnt ibland också??? Man måste ta igen sig ibland med vet du! ; )



Kram kram

2009-11-22 @ 14:34:00
URL: http://jessiejames.blogg.se/
Postat av: Emma

Du kan ju inte lägga ner bloggen efter så kort tid, det är inte godkänt!!! Så hej å hå å blogga på ;)



Jo, nog har vi fått mer sol allt! Var en kanon resa :) Men nu är man tillbaks till fattigdom & elände igen :/ Inget jobb klart ännu... Får väl se vad det blir, har sökt massor samt blivit rekomenderad utav A-F till ett jobb som verkar intressant, fast som sagt inget klart...



Kram kram

2009-11-22 @ 20:25:17
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: iana

Du får INTE sluta blogga!

Jag älskar dina tokroliga, inlägg, och jag tycker att det är ett utmärkt sätt att ha lite koll på vad som händer i ditt liv.

KRAM

2009-11-23 @ 15:34:32
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: owner her self

Ok keep hanging in there! ;) Kramar till er!

2009-11-23 @ 15:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0