Hårteamet! Lycka...

Ja nu är jag så lycklig att det kommit tårar, det var länge sedan jag var så glad. Har oroat mig länge för den här helgen. Skulle det bli bra, skulle vi hinna? Jag har planerat länge för denna renovering, det är så mycket som man inte kan tro om man inte är insatt. Allt från servetter, målarfärg, tapeter, slipmaskiner, kaffe, städning, möblering, skyltning, städning igen, plock med alla produkter, julklappar, vilka hjälper till och vilka hjälper inte till, design, funktion, tavlor, maskering, tänka ja vete gudarna allt. Kan konstatera att jag är supernöjd!



Jag vill först tacka de som verkligen slitit hela helgen och jag hade inte mått så bra om ni inte funnits. Största tack till Mona de Vreeze , Sol Jenny Ersson, pappa o Micke. Ni är bara bäst, love you big time! Mona som inte säger att hon gillar att pyssla, hmm det stämmer inte vill jag bestämt  hävda! Tapetserar man vaser och knyter rosetter frivilligt, ja jag kan berätta att hon var nästan värre än hon blonda katastrofen i Äntligen hemma...Påminde lite om Lulu Carter också.... så söt... Jenny hon har städat, organiserat o organiserat igen, en riktig pärla...Sen tack ni andra som hjälp till. Vill passa på att göra ett slag för min polare Mojjan som startat städ o stylefirma( inget style hos mig, dock värdefull städhjälp) Ring henne om ni behöver hjälp, tänk på rotavdraget.

Här kommer lite bilder som utlovat. Hoppas ni gillar det. I do...;)




Waitcorner...



Labbet. Här blandar vi till färgen...



Toastilleben...he he

Från cafe´t. ;)



Sist men inte minst på en av våra kattungar, Bianca. Hon ska flytta till Gävle nästa helg. Jag tror hon får det bar men känns ändå jobbigt...Hon är så söt! Eller?


Nu ska jag ta och reflektera lite över helgen...är så lycklig... Kram alla mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Sol jenny

Mmmm... ska bli mysigt att komma till jobbet i morgon. Sov gott, dröm heavy... ;)

2009-11-29 @ 23:07:33
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hallå Anna!

Super nice de där du ;-) Jag älskar den coola färgen på soffan.

Lycklig...De e du mer än värd, du e så himla duktig bruden!



Lycka till!



Kram Sofia

2009-11-29 @ 23:21:41
URL: http://lovetiger.blogg.se/
Postat av: ulle

Fiiint blev det...men tänka sig att precis en lika soffa har jag i mitt "väntahörn" här i bysalongen :) Bra jobbat av er alla,ska nog komma ner och kika nu i veckan. Kram

2009-11-30 @ 07:43:06
URL: http://ihuvudetpaulle.blogspot.com
Postat av: Jessica

Vilken snygg salong du har!!! Jättefint blev det!! =)



Och supersöt misse också, saknar tiden när vi hade kattungar hemma, det var såå mysigt!



Kram kram

2009-11-30 @ 08:16:24
URL: http://jessiejames.blogg.se/
Postat av: Mona

Haft en mkt rolig helg, både med nöjen och jobb-nöjen, alltid trevligt att kunna hjälpa till, speciellt om man är ett trevligt och glatt gäng!



Ps.. blir nog pappersarbete idag..måste ju uppleva Salongen i sin helhet med kunder! = lunch today ?!

2009-11-30 @ 08:48:35
Postat av: owner her self

Tack brudar!

Mona lunch defently...

Jenny vi hade mysigt idag.

Jessica: Missemjaubarn är bland det härligaste som finns..;)

Sofia:tack för ord som värmer.

Ulle: Välkommmen till the Pro´s...he he

2009-11-30 @ 16:47:46
Postat av: Emma

Jätte fint! :) Hade gärna hjälpt till om jag vore i byn. Me love att pyssla, som du vet ;) Hihi...



Kram kram

2009-11-30 @ 19:27:31
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: iana

Det blev ju supersnyggt!!

Du vet vart jag sitter from nu ;)

Kram!

2009-11-30 @ 19:59:35
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: Annika

Inte nog med att salongen är snygg; man är snygg när man går därifrån också!

2009-11-30 @ 22:55:43
Postat av: Anna-Karin J

Så himla skitsnyggt... Ni är superduktiga som fixat så!! Jag längtar tills jag ska få komma till Er & bli ompysslad i den nystylade salongen!! Kramar A-K

2009-11-30 @ 23:56:07
Postat av: Mando

shooo, wow, very nice Anna. Fin och fräsch salong du har nu Anna, jag har inte sett hur den såg förut, men jag tror på dig och din smak. Den oranga soffan är cool och bryter bra med andra färger.

Jag tycker (I KNOW U MORE NOW) efter jag har läst din Bloog.

Jag saknar ord, vill gärna skriva mer, men jag tänker bara just nu på att du är min IDOL.

Lycka till med allt du har nu och allt du tänker på.

Vi ses imorn på Boxningen :D, så ha det gott så länge.

Kraaaaaaaaaaaaaaaam, Mando

2009-12-01 @ 21:20:49
Postat av: Stella

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

2012-03-18 @ 19:19:15
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0