Heavy Metal.....Yeah

Ok jag blir så glad av att jag hittade inspirationen idag...den kom till mig. Så härligt det är. Ibland är det en låt på radion ibland en lampa! Idag var det en lampa. Det roligaste av allt var att det var Lisa min bästis ja jag har minst en bästis...som såg den först. Det var den sista pusselbiten till renoveringen av salongen. Och Marc Erssons kommentar ..den var guld värd..ska inte säga vad det var...än iallafall ..hehe. så nu längtar jag till den stora helgen för salongens make over. Åh jag hoppas det blir lika bra som jag ser det framför mig.

Bye the way, igår var jag med familj ute på en fira farsdag sväng. Först upp till mina föräldrar och käkade middag, sen upp till Älvdalen för efterrätt...just det vi åt efterrätt i Stackmora också..usch då!!! Ja iallafall så är ju svärmor med i körslaget och i FINAL, kan ni tänka er. Jag är helt säker på att det hjälpte till med lite hårdrock i lördags. Enligt mig deras bästa framträdande. Det var kul att höra Kicki berätta om allt o alla och lite till runtomkring spektaklet. Hon är så rolig min svärmor. Hoppas alla fortsätter rösta och att det blir mer hårdrock på lördag. Här kommer lite inspration till hur ni kan se ut, Kicki! hi hi



P.s Hammerfall är så grymt bra. Om ni inte redan visste det.



Och så här söt är svärmor!



Nu rockar det fett igen, så håll i er. The last man standning, eller women, whatever...

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Hell.... öh! jag menar Hej

Såg du mina rekomendationer på "fejjan"???

Dionysus på spotify... lyssna. "känner" en i det bandet oxå ;) ...fast jag visste inte att han spelade heller när jag träffade honom! Du vet, jag å hårdrockers!! ;)

Tack för idag.

Kram kram

2009-11-14 @ 19:45:25
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0