Ja nu är det äntligen måndag!

Ja och vad knäppt det låter då... Ja men då vet man vad det är man ska göra... Helgen blir en massa måsten, allt ska hinnas med då. Vara lycklig familj, fixa sådär stylish hemma, träna, tvätta och fixa med lite saker till och på salongen, alltid nåt papper som ska fyllas i!!!! Så jäkla pretansiöst..grrrr. Och varför gör man då detta, eller som i mitt fall försöker men för tillfället inte orkar...Jo men det ska ju vara så, alla andra gör så!!! Gör dom verkligen det? Jämt? Är alla bra på allt? Jämt? Nä kanske inte...varför ska då jag försöka vara det...????Skärp dig Anna.

Ok ett jädrans gnat..men jag behöver nog skriva ner det för att ta lite avstånd från mig själv, titta utifrån..ho ho vad djupt...fiskar simmar knappt här...fniss..Observera jag är inte onykter bara trött o förvirrad...

Här är en bild jag blir glad av att se på. Här är min kompis Lotta o jag när vi är på väg till Kanarieöarna på kurs..
Blir ingen kurs för min del i år...sorg i hjärtat över det...snyft snyft.



Nej nu ska jag slötitta på Tv med min dotter Felicia. Vi ska mysa under täcke i soffan.
Men ni som inte läste min kommentar på förra inlägget! Tack för att ni finns.
Idag är himlen inte lika grå...skönt...



Här är en frisör som jag tycker är skitduktig. När han tar i ett hår så blir det magic. Steve Terry, ni kanske känner igen han från svenska toppmodell där han satt med i juryn. Han är en cool kille ;)

Imorgon är det arbete på salongen som väntar. Så kära kunder en del iallafall, ses imorrn!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta och gå utan för dig själv ibland och se vad du uträttar.. du är en fantastisk människa som orkar med allt. ta den tid du behöver för att ta igen dig. dom som älskar dig finns där....

2009-11-02 @ 20:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0