Leksand - Mora 6-2

Tjoho vilken promenadseger! HEJA Leksand! Tack för vinsten...Igår hade jag en helkväll på Orsa Bowling. Tack Mona för att du fick dit mig, det var verkligen mysigt där nu. Älsklingen, jag, Mona, Jenny, Frida och Mikaela var det som hade sällskap dit. God mat var det faktiskt också, även om den kanske inte var så nyttig....humpff...



Ja innan kvällen var slut så hade det avhandlats många tunga samtal...hi hi. Alltid lika intressant. Det är ju så viktiga saker som ska stötats o blötas över en drink, hur kommer det sig..



Igår var Micke o jag o gymmade i Mora, har fett med träningsvärk idag...skönt..Måste skärpa mig om jag ska orka att åka skidor sen... Hoppas det blir snö snart.

Idag har vi haft besök av Sara Ersson och hennes barn. De ville titta på djuren! Hi hi. Så nu har det klappats o mysts o lekts, nöjda kattungar sover nu. Jenny o Jons Kalle är också här, Livat värre! Jag som har lite hangover idag ;)...'


Visst är jag söt! Här är Freja med blivande lillhusse Kalle! Gulliga va? Jon! ;)

Nu snart blir det farsdagmiddag. Ska nog peta i mig en huvudvärkstablett...


Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Mona

Jarru..Tack själv!!

gällande bilden på kalle o katten..innebär NU att Jon snart kommer ha en till katt..underbart foto!

Treo..men humpf

2009-11-08 @ 13:54:49
Postat av: Sol Jenny

Nice pics :)

2009-11-08 @ 17:50:24
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Michaela

Kvällen var trevlig förutom matchen och tomaten som PÅ kastade :) Kram <3

2009-11-09 @ 11:02:30
URL: http://kriiiistall.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Tack, vi njuter för fullt! :)



Kan bowlingen vara mysig!? Det var värst! ;) Hehe!



Kram kram

2009-11-09 @ 12:37:56
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0