Lördag! Helg! Hm!

Jaha då är det helg igen.... Är det skönt eller skönt? Thats the question...  Jo visst det är skönt. Ska snart dra till Mora och inhandla lite proviant till katterna. Kanske glutta i ngn affär! Men sen ska jag träna har Micke bestämt! Nedrans dryga karl! Är jag fet eller? Eller vet han att jag mår bättre efteråt...kanske det! Här kommer lite söta bilder på kattungarna. Har fortfarande några kvar om det är någon som vll ha! Ljuvliga små...mmm säger jag bara. Går redan på lådan och äter lite annat än tuttmjölk. Så jag har den perfekta julklappen!

Titta själva!



Ha en skön helg alla i cyberspace! Kram kram Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var något av det sötaste jag sett!!! :) Om jag inte bott i lägenhet hade jag tagit allihop;)kram

2009-11-07 @ 18:06:51
Postat av: Renée

Farligt söta.. :)

2009-11-08 @ 17:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0