Renovering! ;)

Det är så himla kul och se hur ett projekt går från tanke till handling till resultat. Vi är inte klara men imorgon kväll ska vi absolut vara det. Har försökt tänka som jag vill att våra kunder ska uppfatta oss. Trendigt, tufft, ombonat, mysigt och med en härlig känsla av värme för våra kunder och vi som jobbar. Tänk er: metall, ek, vitt, orange, design, gröna växter, funktion, vin, choklad och hjärtan! Hur låter det?

Här kommer lite bilder som jag stulit på nätet, men som jag tycker är snyggt!  Även om jag försöker tänka strikt när jag inreder så är det ändå inte mig, gillar svart o vitt men tycker inte att det kommer fram om man inte använder en accent färg. Lika med linjer, gärna raka linjer, men sen måste det till ngt annat för att bryta dom, gillar nog att bryta mönster...ha ha.. gillar hjärtan o hårdrock, hur ska detta sluta...he he..Ska, när det är klart självklart lägga in bilder från Salongen.



Här kommer en snygg frisyrbild också!



Vill också passa på att tacka de som hittills hjälp mig: Micke, Pappa, Jenny, Mona, Tina K, Mikaela D, Mikaela S, Annicka Lusth, Frida Lusth, Jocke Lusth, Karin S, Mamma och sen lillebroren, fast han är mest sjuk nu, men lite råd iallafall. Barnen har faktiskt hjälpt mig med lite design...trot elller ej! Underskatta aldrig kreativa barn!




Sen måste jag säga att Hedins färg är en riktig toppenbutik. Gammal hederlig färghandel som man kan lita på i alla väder. Får alltid så bra service där, så är det bara.
Var även in på LE-EL idag och skulle kompletera med lite saker, shit vad folk det var i den lilla butiken. Det är riktigt kul att se att Orsaborna handlar på orten, sånt gillar jag. Rolf slet som ett djur ;).

Imorgon hoppas jag att kunna ladda upp bilder på bloggen från salongen...Annars vet ni var vi finns...See you I hope!

Kramar Anna


Kommentarer
Postat av: Emelie

Spännande! Måste komma på ett nytt besök snart. ;)

2009-11-28 @ 23:35:34
URL: http://minnasmamma.blogspot.com
Postat av: Michaela

Det var bara kul at hjälpa till :)

2009-11-29 @ 13:20:08
URL: http://kriiiistall.blogg.se/
Postat av: iana

Längtar efter att se salongen i ny outfit!

Kram

Ps, fick just ett sms från en vän som ville vara lika snygg i håret som mamma är! :)

2009-11-29 @ 15:14:21
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: Sol Jenny

Ja Jävlar ja. Får nog leta fram lite coola kläder till i morgon så man matchar....



2009-11-29 @ 19:36:01
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Mona

Neeej..Jenny inte kläder som matchar..då kanske du hamnar livs levande i skyltfönstret, och det kan bli så fel, jag kan inte få fredagskvällen/dansen ur skallen..ouii..



<salongen blev med mycket slit - kanon!!

2009-11-29 @ 20:16:27
Postat av: Annika

Hann inte idag; var kanske lite rädd att hamna i skyltfönstret - var ju med Jenny och Mona i fredags... ser fram emot imorgon!!!!

2009-11-29 @ 21:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0