Working nine to five, eller mer...

Ja ibland kan man undra vad man håller på med. Jag är ju inte riktigt klok, skönt att jag kan diagnosera( eller vad det nu heter) mig i allafall, det är inte alla som kan. Manodepressiv,, arbetsnarkoman, djurälskare och kicksökare....kanske eller bara lite utarbetad fläckvis? Ja vad fan gör det ngn skillnad? nej inte alls, vill inte vara i ngt fack, även om jag kan bli imponerad av folk som tvärsäkert säger: Jag är lite deprimerad just nu, så jag behöver ta det lite lugnt! Lugnt vem fan vill inte ta det lugnt?    

Hm kanske inte jag verkar det som..ha ha

Idag har varit en skitkul dag på jobbet även om den var låååååååååång. Vi har fått mkt gjort inför helgen då den stora renoveringen börjar. Jag längtar tills på söndag kväll tills jag kan stå och beskåda den nya looken!

Carran har gjort sin sista dag hos oss nu ska hon vidare till Stockholm det lilla busfröt. Jag saknar henne redan. Hon är en person som jag inte kan låta bli att bara älska, idag kom jag på att hon och Sol Jenny är som Piff o Puff...snatter ...snatter...å så söta!! Ha ha.. Carran har gjort en skitcool uppsättning idag som ni ska få se i skyltfönstret sen..kanske hamnar den på bild, den är så snygg, jag lovar!



Caran som modell!



Piff o Puff som modeller...



söndagkväll med vikning av tvätt ackompanjerat av lite styrketräning...wird ? I know!



Trångt på soffan när hunden envisas med att blöt torka på finkuddarna, Mynta ska amma medans hon ligger som en prinsessa på ärten..Våran familj i ett nötskal!

Nej nu ska jag gå o sussa, upp tidigt med kaffemuggen, styr jag kosan mot Falun..

Ha de gott alla! Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

...och jag ska åka med :)

Ja en nice dag idag. Ska verkligen bli kul på söndag, men dagarna fram tills dess blir nog inte helt fel dom heller. Resan är halva nöjet :)



Love

"Piff"

Miss U Puff :(

2009-11-24 @ 22:01:55
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Sol Jenny

...och jag ska åka med :)

Ja en nice dag idag. Ska verkligen bli kul på söndag, men dagarna fram tills dess blir nog inte helt fel dom heller. Resan är halva nöjet :)



Love

"Piff"

Miss U Puff :(

2009-11-24 @ 22:02:12
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Mona

Ja..nog miss Piff alias Puff ..snattra alltid..se bara här på detta inlägg..hon skall dessutom upprepa sig !! ;D

2009-11-25 @ 09:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0