Detektivbyrå!

Ja det var vad jag o Jenny kom på när vi åkte hem ifrån Falun igår. Vi åker ju förbi avspärrningarna där de hittade Linda mördad. Sedan såg vi flera polisbilar ja sen var snacket igång. Jenny berättade att när hon knäckte som journalist på M.T så var hon med polisen på spaning, Gud vad spännande tänkte jag. Sen sa vi att vi kanske skulle öppna en detektivbyrå. Mona på kontoret, skulle ta hand om telefon och inkassera pengarna, vi på fältet. Ha ha. Undrar vilka uppdrag vi skulle få. Så hör av er om intresse finnes...ha ha.

Idag är jag hemma från jobbet, inte vanligt...suck. Men har så ont i halsen och migrän. Barnen är också sjuka, halsont och en hemsk hosta, men ändå lyckas de föra ett sånt liv....

Har dock tagit en dubbel magnecyl koffein brus så jag kan stå ut med dataskärmen en stund. Lovade Tom i morse att jag inte skulle facebooka eller blogga...sorry Tom, kunde inte hålla mig..
Han fick ta hand om mina underbara elever idag, men det kändes ändå ok eftersom han hade en sån ´lugn´dag igår ;) och jag hade det inte ;). Hi hi.

Här kommer några frisyrbilder. Coolt med den vildas texturen tycker jag. Häftiga röda nyanser.




En skolavslutning för två år sen, så himla gulliga. Selma O Felicia.


skitungarna när de var ännu mindre..




Så här kan det se ut när en brud ska bli fixad på salongen...Bubbel o choklad..mmm.


Nej nu ska jag gå och lägga ner huvudet på en mjuk kudde..

Kram Anna


Kommentarer
Postat av: ulle

Krya på dig! Tror verkligen att ni skulle passa på detektivbyrå...not! Fniss fniss //kram

2009-10-08 @ 15:20:30
URL: http://ihuvudetpaulle.blogspot.com
Postat av: Polisen

Om jag hade varit Tom hade jag blivit grymt besviken. Under min polisutbildning fick jag lära mig att ett brutet löfte till någon, är det värsta brottet som en människa kan begå!

Är du beroende Anna?

När övergår ett beroende till missbruk?



Jag vet ett behandlingshem i Nianfors som endast vänder sig till kvinnor.........bra mat o inga skrikande ungar......



Hälsningar Farbror Polisen

2009-10-08 @ 15:22:01
Postat av: Mona

Ulle..vad menar hon med..NOT..öh..jag kan inte förstå :)

Åh jag har lärt mig att farbror polisen oftast är en gammal gubbe.. :)



Nä..vad jag igentligen ville säga i detta var helt enkelt att du nu får ta och vila, slappa, kurera dig och friskna till innan helgen så du kan njuta av en stockholmsresa med din käraste!!



kram å tjing

2009-10-08 @ 19:42:17
Postat av: Anna Nämd

Ha ha! Kommer polisen och tar mig nu??Hua vad rädd jag blir... Men om jag nu ska försvara mig så har jag verkligen inte SUTTIT framför datorn mer än en pytteliten stund idag, orkade nämligen inte ens det. Soffan med täcke o kudde har o är dagens tema..:)Så det så AHHH. Puss i ljumsken..;)

2009-10-08 @ 19:42:37
Postat av: Anna Nämd

Idag var det visst mitt 50 inlägg sen jag började blogga! Hur fira detta? Jo med täcke i soffan och en stor skål med glass...mmmm

2009-10-08 @ 21:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0