Hangover!

Jag känner mig som en sån där riktig dekis som halvsover på en parkbänk! Men det sorgliga är att inte ens ett glas vin har slunkit ner...Är bara så tröttmössa. Så det här inlägget är dagens sista kraftansträngning..gäääsp.
Värsta urladdningen igår, kunde inte sova inatt...ha ha

But what a fuck. Me HAPPY anyway. Hade en fantastisk dag igår. Har haft visning med Grazette of Sweden på Galaxen i Borlänge. Jag, Gunilla Andersson Gustafsson och Janken Märges körde the `buss´ igår ;). Är så himla sugen att se bilderna som jag tog igår och som Frida från Scott tog. Jag är ett bildfreak tror jag. Måste bara få säga tack till alla underbara frisörelever som gav järnet igår. Ni fick verkligen visa vad ni hade att ge ;). Ska också hälsa från Gunilla att hon diggade er insatts igår. Modellerna som i vissa fall var samma frisör elever som hjälpte till, ni var grymma. Kan inte fatta att ni var så blyga när vi skulle öva i skolan och sen gick ni som ni inte hade gjort annat. Grymt bra jobbat. Tack också till min gulliga staf som var med, Linnea och Mikaela. Linnea snart hoppas jag du släpper lös dina coola lockar...please.. ;)

Tina Krång, Ida Jonsson och Johanna Malm tack för maken, suveränt..puss på er.

Sarah Draper du satte pricken över i t med din coola kläder, vill se mer grymma kreationer framöver, så det är bara att ta fram nål och tråd..ha ha.

Sen hade vi ju Robinsson Anna som finalnummer iförd brudklänning från Alexandras brud o bal och med Rapunzel frisyr. Så söt och trevlig tjej. Önskar henne lycka till med sin filminspelning. Här kommer några bilder som jag inte tagit själv utan snott från Anna Lundha blogg..hi hi. Mina bilder kommer senare.
Micke: Me love you longtime! Puss.



Skulle ta med flera bilder men datorn är så seg, eller bloggsidan är det iallafall...

 Men ha de bra alla och Remember Yesterday and think about tomorrow but you have to live today!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Rapunzel

YOu are the best!!!!!!! ;D

2009-10-20 @ 23:36:36
URL: http://annalundh.se
Postat av: Åsa Olsson

Ni är så himla proffsiga:-) Kramisar

2009-10-21 @ 07:49:37
URL: http://www.fjalltoppenskennel.se
Postat av: Mona

Ser verkligen fram emot bilderna.!

Medans jag kommer ihåg det..var in på Grazettes hemsida..för att kolla bilder..ja ja ja..jag vet..är lite tidigt ute..

Hur som haver så började jag lattja lite på sidan och upptäckte bla att där man fyller i vart man kan köpa/hitta grazettes produkter ..sökte på Orsa..NI var inte med..sökte på Hårteamet ..icke..så dåååligt va!, ge dem på moppo!

(eller så har jag missförstått den sökvägen :)



kram kram ..

2009-10-21 @ 09:06:58
Postat av: Emma

Vad roligt att det blev en lyckad visning! :)



Kram kram

2009-10-21 @ 09:51:13
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Bibi Andersson

Tack Anna å alla andra på Grazette!!! De va en av de bästa visningar jag vart på. Fart å fläkt! Annars kan de bli lite tråkigt när flash-frisörer står på podiet å klipper å klipper. Nej, de här va väldigt trevligt. Du är en KLIPPA!!!Hälsa din trevliga man också. Ni matchar varann! Kramis / Bibi

2009-10-22 @ 22:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0