Hjälp jag sov över.....

Att jag av alla människor försov mig, det är otroligt ovanligt... Men även solen har sina fläckar, haha ;).
Av någon jättemärklig anledning så hade jag min mobiltelefon i köket, och hur den hamnat där under natten det är ett mysterium. Nog för att jag var hemma och var krass igår men hur snurrig får man bli? Kan ha att göra med att jag fick ett sms mitt i natten av barnens far!!! Just då ville han ngt...grrr. Hur som helst vaknade jag av att pappa stormade in i mitt sovrum och skrek på mig. Han undrade om jag var döv! Jag har ju kattungar i en korg bredvid sängen och de piper ibland så då använder jag öronproppar....Han hade ringt både hem o på mobilen, bankat på dörren...Till slut gick han in till grannen och tog min reserv nyckel... Jag blev så rädd att jag började gråta...ha ha.

Nåväl alla kunder blev klippta men min första kund, snälla Johan Larsson, han kokade kaffe åt alla på jobbet och fick ändå vänta tills på eftermiddagen innan han blev klippt...suck. Men snygg blev han ;).

Lunchen intogs i sällskap av Uffe Karlsson och hans söta son Filip. Alltid trevligt med lite variation på sällskap till lunch. Senare blev de naturligtvis klippta.

Nu har jag o mannen i huset käkat mat, lax som gick för länge..mitt fel...för trött för att orka ta ur den i tid.
Nu ska vi kika på Idol. Me like. Imorgon drar vi till The City och kollar på Körslaget. Ska bli kul.



Lite bilder..mina föräldrar som för övrigt är världens bästa. Sen är det mina svärföräldrar. Min älskling och till sist en bild när jag stryker...blev inge bra så Micke fick ta över...hi hi

Önskar alla en skön helg. Miss my kids....

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: ulle

Hoho lisselhedsbo!!! Vad jag gillar bilden på dina föräldrar (den med bara dom 2 på) Härlig på nåt vis! Sen är ju du oxå himla sweet när du stryker...och din man ska vi ju inte heller glömma,men där lägger jag inga ord,bilden talar ju sitt språk ;)Ha det så mysigt i stockholmio nu//kram ullegullesuperbulle

2009-10-09 @ 21:23:32
URL: http://ihuvudetpaulle.blogspot.com
Postat av: Anonym

...vdå kul med kul med variation på lunchen??? Duger inte vi?????

Puss i alla fall.... kanske

;)

Jenny

2009-10-10 @ 02:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0