Körslaget Live!

Då har jag för första gången besökt en live TV inspelning. Mycket intressant och inte minst skitkul med tanke på svärmor. Tog bilen till Stockholm och checkade in på hotell Adriane nere i Värtahamnen, nära och bra.
Mickes syster med polare hämtades upp i Solna där hon bor. På klippgatan, den adressen skulle passat mig ;).



Lite käk o en cider intogs innan det bar iväg ut till magasin 7. Väl på plats så mötte vi en fnissig o stissig svärmor. Svärfar såg också lite nervös ut. Han rattade bussen som var full av Älvdalingar som supportade Team Stefan. Regissören regisserade allt med en järnfast hand, mycket duktig. Allt måste ju klaffa på en direktsändning.
Gry verkade jättetrevlig, pratade med publiken i pauserna. Alla körerna var superduktiga. Tyckte att själv att fel kör åkte ut..men men... Olas fans var helt hysteriska, skrek så jag trodde mitt huvud skull gå sönder...ahhhh.





Så här såg det ut på plats...Heja Team Stefan :).
Igår så blev det ett efterlängtat ikea besök. Mycket inhandlades för framtida projekt ;). Vänta så får ni se...
Vi kom hem i tid så jag han gosa lite med tjejerna innan det var läggdags. Jag nästan somnade till Ensam mamma söker.. Nu är jag på väg till en lång dag på jobbet. Ha gott alla.
Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

jodå... nog kan jag ha praktik. Om DU avbokar mina kunder ;)

Puss puss.

2009-10-12 @ 10:44:16
Postat av: Britt-Marie

...tänk...jag bor också på Klippgatan i Solna....!!!

Kram Britt-Marie

2009-10-12 @ 14:01:05
Postat av: Emma

Spanade efter er i publiken. ;)

Ser fram emot att se bilder på det framtida projektet!



Kramis

2009-10-13 @ 11:48:17
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: ulle

Hej du goa! nu har jag en fiiin friiisyr jag vill ha på min blogg :) Ha det så gott. kram knullullesockerkaksbulle ;)

2009-10-13 @ 21:32:35
URL: http://ihuvudetpaulle.blogspot.com
Postat av: Jennie <3

Ni ser ut att haft riktigt skoj....=)



Tack söta du för kommentaren på min blogg,eller för båda kommentarerna..=D

Nja,hårmodell är nog inget för mig...=P



Kram från Nusnäs <3

2009-10-14 @ 16:48:40
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0