Körslaget m.m

Så var första avsnittet avklarat! Min svärmor på TV. Med Stefan Nykvist, vem hade kunnat drömma om det för två år sedan..inte jag iallafall. Jag upplevde det hela med skräckblandad förtjusning, var rädd för fiasko, även om jag inte trodde det.. Men det blev ju succe. De fick flest röster. Vet inte om älvdalingarna har betalat till fogden efter förra vändan, den med Larz Kristerz. Men de borde ha nya pengar nu, för det ska ni veta i Älvdalen bor det nästan bara patrioter. De värnar verkligen om sin by!

Vi kanske hänger med ner till Stockholm nästa helg och spanar in det hela live! Kan ju vara ett minne att plocka fram på ålderdommens höst! ha ha ha..



Här är min tokiga svärmor! Hon är en underbar människa med mycket humor och en rejäl pipa!

Så nu tycker jag att inte bara Älvdalingarna ska rösta utan även Stockholm och Göteborg ni kan väl hänga på!
Ni har ju ändå ingen känsla för eran stad då ni antagligen inte härstammar därifrån...fniss.

Jag är väl ingen dansbandsfanatiker direkt, utan jag får väl ställa mig i Hårdrocksfacket. Men ni ska veta vilken superstjärna Stefan är, en riktig enterteiner. Han kan få fart på vilket ställe som helst! han spelar alla möjliga och omöjliga instrument..en riktig stor musikalitet bor i hans hjärna!

Så heja Team Stefan!

För övrigt så är jag lite hängig idag, har precis laddat med en dubbel magnecyl koffein brus! Sen blir det nog bättre, har inte tid att vara sjuk nu. Kram på alla!

Anna

Kommentarer
Postat av: uckin ir er

Go Kör Stefan... vilken túr att du är ett riktigt fan Anna.. :-) och vilken tur du har som får ha en sån duktig svärmor.

2009-10-04 @ 11:46:03
Postat av: Emma

Vad kul att hon är med! Måste självklart titta & hejja nästa avsnitt! :)



Kramis

2009-10-04 @ 12:34:52
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Emma

Honey i'm HOOOOOOOME :)

2009-10-05 @ 20:21:53
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0