The Dark Side!

Känns som jag blivit utsatt för en hel svärm med myggor som sugit ut allt mitt blod och samtidigt rann orken också ut... Är inte så himla glad. Är för trött för det. Känner mig ensam i min frustration över att lusten inte finns. Går den att köpa? Lusten till livet. Mina barn har varit borta snart en vecka nu, de är med sin pappa och hälsar på farmor o farfar och det är väl bra...men jag längtar så efter dom.

Hänt mycket den senaste tiden... Personal som ska sluta, nya ska börja..lite turbulent men ändå spännande.
Lite spänningar från andra håll kryddar också till stämningen inombords...

Jobbet tar alldeles för mycket plats i mitt liv nu, men det får vara så tills jul, sen så blir det nog bättre hoppas jag.
Även om saker är roliga så blir det ibland för mycket! Usch vad jag är negativ och gnällig...Men jag måste få vara
det ibland... Varför kan inte jag bli uppiggad av någon, ska jag alltid vara den som talar om för alla att man ska vara glad och positiv. Kom igen du klarar det här osv...fy tusan...usch ush usch...



Så här känns det inom mig nu...





Äsch vad tusan.... Nu känns det lite bättre.... Tror jag...???
Nej är det enda ord jag kan säga inom mig...men det låter som ett ja när
det kommer ut....Hjälp...varför blir det så här...

Anna

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åååå det här va ju inte bra....men det kommer att kännas bättre när barnen kommer hem, det är jag säker på, har varit där Du är nu i livet både med jobb och familj så jag vet. Tänk nu bara positiva tankar om hur bra Du har det och att Du faktiskt gör det som Du vill göra eller Du ska BARA göra saker som ger Dig energi... kramisar

2009-10-31 @ 16:01:18
URL: http://fjalltoppenskennel.se
Postat av: Anonym

Kommer kramar från Fjällen. Förstår vad du menar... jag lägger allt bakom mig de här dagarna och tar nya tag i morgon. Sen blir det kämpa ett par dagar, parta lite... å sen kör vi fram till jul.



Kram kram

Sol jenny

2009-10-31 @ 16:35:42
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Japp, det är jätte kul att rida! :) Han är mkt piggare & gladare nu när han står hemma hos matte ist. Att jag hinner pyssla så mkt hemma är väl ett tecken på att jag ist haf för lite jobb... :/



Förstår att det är mycket nu för din del... Men jag tror att det kommer att det kommer att ordna sig till det bästa!



En STOOOOOR pepp kram till dig!!!

2009-10-31 @ 17:29:40
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Emma

P.S. Det finns ganska mkt vildsvin i den skogen jag rider i. Så självklart måste det ha varit Pumba! ;) D.S.

2009-10-31 @ 17:36:28
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också.Julklapp kanske?



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2009-10-31 @ 19:21:06
Postat av: TÅMM

Men öjjj Snyging!

Du är ju inte bara snygg.... utan kompetent oxå. Nu har "VI" kommit till botten av dalen, va bra att den inte var djupare!!!!!

WATCH OUT for wednesday.

Vi behöver längta efter våra kära, det är först då vi riktigt förstår hur mkt de betyder. Frigörelse måste tränas från två håll - förälder/barn. Små steg....

Min lilla Ratta har varit i NJ US i 2,5 mån nu. Alla har det bra - Ratta stortrivs som amerikan o Papsen behöver inte handla, laga lika mkt mat, tvätta lika ofta som förut....!!!!

Var glad att barnen vågar åka iväg/vara borta utan en/båda föräldrar. De är så man kan se att man lyckats som förälder - trygga barn som kan vara trygga med andra och som vet att man finns med även fast man inte är med fysiskt. Ojj vad djup jag blev. Inlägget är menat som värsta Anna-boosten. Bra jobbat! Hoppas svenskan blev OK o Läsbar. Har lite brådis - ska ut med Royal på en långtur... Mycket galopp har jag tänkt.



Kram från en nöjd Kollega, som har en underbar Kollega!

2009-11-01 @ 12:55:42
Postat av: Mona

Återkommen från den stärkande fjällen.. och uppfattade dina tankegångar först igår..

-inte bra vännen..jäkla tokigt när det är som mörkast..det blir ju så jäkla helmörkt då..Men det finns alltid ett ljus i andra änden..kravla ur grottan nu och som du själv ger andra: tänk possitivt, du är ju bäst, behövd och dessutom har en utstrålning o energi som gör dig unik!

Använd allt detta possitiva mot dig själv!!

(självklart finns det mycket mer possitivt att sitta och skriva om för att få dig att förstå..men för f-n..då blir ju blogginlägget så himla långt, så du inte orkar läsa tillslut, och tycker jag är tjatig :)



Kram kram å hångel



vi syns på tisdag!



Ny dag nya möjligheter!

2009-11-01 @ 18:37:36
Postat av: iana

Hörrudu min sköna böna!

Det låter som om det är läge för dig att ha en Anna-dag och ladda om lite!!

Sen är det faktiskt så att det är helt ok, även för Superwoman med saxen att be om hjälp och säga nej när det blir för mycket...!

Kom ihåg det.

Kram

2009-11-02 @ 12:23:05
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: Anna Lundh

Precis så känner jag också. Måste vara årstiden!



Kramar <3

2009-11-02 @ 14:33:07
URL: http://annalundh.se
Postat av: Mamma

Roligt att läsa din va det nu heter,VAD MÅNGA GOA vänner du har som pepprar kram lilla hjärtat

2009-11-02 @ 17:26:44
Postat av: owner her self

Alltså nu är det måndag kväll, har inte hunnit kolla bloggen förrän nu.... Jag kan inte med ord säga hur mycket det känns inom mig när ni är så goa. Tack som fan ;)

Tom-Du o jag ;)

Mona- Min klippa

Jenny- min personliga assistent, he he

Emma. Åsa, Eliana och ni andra...tackitack..o puss..

2009-11-02 @ 19:49:55
Postat av: victoria

Det behövs Anna och Victoria tid :D :D nuuu snarttt... massor av kramar

2009-11-03 @ 16:33:16
Postat av: Lisa

Men Gumman!!!....Kände det på mig att nått va fel!!!

Har ju inte kunnat gått in på bloggen på ett bra tag har ju lämnat in datorn å nyss fått tillbaka den.

Hmm å sen e jag ju inte haj på det här! ;-) .

Ville bara säga att du vet var jag finns å är alltid där när DU behöver mig!!

Stora kramen till dig <3

Ps Dina "barn barn" hälsar massa kurr å gos till dig! ;-) Ds

2009-11-06 @ 23:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0