Nya !

Så har tillökningen äntligen kommit. Små pigga och faktiskt redan runda små kattungar. Roligt att det blev en sådan blandning på färgerna. Jag bara älskar när vi har kattungar...så himla kul..även om inredning får sig en törn när de blivit äldre. Här är en bild på en kattunge från en annan kull vi haft. Micke som håller i.



Ja så är det bestämt. Drar till Stockholm på Lördag och hejar på Älvdalen i Körslaget. Ska försöka göra helgen till ngt som är icke stressigt i allafall. Jag ser fram emot att få umgås lite på tu man hand med Micke. Ska bli mysigt.

Nu ska jag snabbfixa lite här innan jag kvartar in. Ska ju upp sådär sjukt tidigt då det är jobbardag i Falun imorgon.

Kram A

Kommentarer
Postat av: Mona

hum..sjukt tidigt.. wojne wojne.. ;)



Grattis till tillskotten..



Åjavisst skall du passa på att umgås lite själv med Micke (inte min ;) och slappna av/njut av helgen..



Om vi inte syns innan..



Have a lovely weekend !!



kram kram

2009-10-07 @ 09:59:45
Postat av: Emma

Grattis till misse ökningen :)



Kramiz

2009-10-07 @ 20:12:14
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Tack! :) Ja, vi är nästan experter på det tror jag- hihi ;) Ska bli jätte kul att ses!



Natti natti

2009-10-07 @ 22:16:19
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0