Smygkik...

Vill ni se på våran nya bild! Här är gänget, ett spralligt och glatt team. Fyllda med energi och inspiration.

Först ut så fär det väl bli jag!!!Anna Nämd: Galen i allt för mycket, ingen hejd på allt jag vill göra ;). Men jag hoppas på att jag får födas på nytt efter detta livet och göra det jag inte hinner med nu..ha ha. Jobbar tre dagar på salongen i veckan, två på Frisörcentrum i Falun som lärare. Arrangerar visningar samt har kurser. Sitter som vc ordförande i Frisörföretagarna i Dalarna och i valberedningen på riks.
Tina Krång från Mora. En riktig färgklick på salongen. Ambitiös och otroligt duktig på att informera kunderna om hur de ska få till sitt hår på bästa sätt.
Linnea Knutsson: Våran sociala blondin. Glad och gillar att ge kunden en helhet. När hon inte jobbar hos oss är hon på Statoil i Mora, där har ni säkert träffat på henne också.
Mikaela Snäll: Mikaela har gått utbildning i Stockholm. Blev bästa elev i sin klass. Har en skön känsla och är en lugn men humorstisk person. Mikaela bor i Vattnäs och gillar att hänga i Stockholm på helgerna ;).
Sol Jenny Ersson går förnärvarande på utbildningen i Falun där jag är lärare. Hon är oftast en dag i veckan på salongen men det blir så småningom mer tid. Jenny är en oerhört kreativ tjej. Konstnärlig med en känsla för det lilla extra. Glad, positiv och framåt. Ska bli intressant att se en ny frisör växa fram ;).

Här kommer bilden och lite inspirationsbilder. Håll till godo.


snygga va!



Måste bara tala om att i måndags fick jag blommor av min man...Så himla glad blev jag. Puss älskling!
Love you!

Nu blir det Bonde söker fru!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Sol jenny

Vi är inte bara snygga...

VI ÄR SNYGGAST ;)

2009-10-14 @ 20:17:28
Postat av: Sara

Grymt snyggt! :)

2009-10-14 @ 21:12:28
Postat av: Mamma

Jättefint kort

2009-10-14 @ 21:52:56
Postat av: Britt-Marie

Wow, ser framemot att få komma till salongen, ni verkar vara ett dundergäng....!

2009-10-14 @ 22:35:11
Postat av: Emma

Jätte fin bild! Finns ju en anledning till att man klipper sig hos dig fortfarande fast man har flyttat till Örebro. Men usch vad tiden går fort när man har roligt! ;) Men det var jätte kul att ses iaf.



Kram

2009-10-15 @ 08:41:50
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: iana

Ni är inte bara bäst, ni är snyggast oxå!! :)

Vi ses på måndag!

Kram

2009-10-15 @ 10:57:50
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: Mona Ullabella

Men jä..lar va bra!!.. I´m impressed !!!



-Kan jag få ett eget idolkort/ram med mig som "Ullabella sekreterare" med bruna hatten och gula glasögon... tjohooo I like :)

(för er som inte vet.. skithumorserien Solstollarna)



ja ja..min humor är låg...va ä väll en bal på slottet!! (askungen)

kram

2009-10-15 @ 15:53:47
Postat av: Anna Lundh

Heeeeej jasså du har blogg här! Då ska jag lägga till den på min länklista!!



Har tyvärr ingen bild på brudklänningen, men den är gudomligt vacker! Smal ner till knäna sen utsvängd med släp. Typ lite sjöjungfruformad.Så fiiiin :D!!!!



Vilken tid blir de på galaxen på måndag? mamma undrar! Kramar!

2009-10-15 @ 18:41:40
URL: http://annalundh.se
Postat av: Anna panna

Okeeej ja nån vill nog smita in och kika ;))Blir perfekt att åka den tiden! Klänningen är tubformad upptill, sitter jättebra!!! ;) kraaaaaaaaaam

2009-10-15 @ 18:56:08
URL: http://annalundh.se
Postat av: Anna Nämd

Mona ska vi göra ett skyltfönster till ditt? Stor bild på dig bakom en hög med pärmar...Haha ha ;)

2009-10-15 @ 20:08:34
Postat av: Mona

Japp..en sån bild o placering vill jag verkligen ha..passar mig som handen i handsken...(ingen filmkommentar denna gång..tadaaa)



tjing

2009-10-16 @ 07:04:58
Postat av: Jessica

F-n vad snygga ni är!! =D



Kram kram

2009-10-17 @ 10:56:40
URL: http://jessiejames.blogg.se/
Postat av: Jennie <3

Vilken fin bild på er....=D!!!

Kram kram

2009-10-18 @ 13:19:02
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0