Som bäddar får man ligga!

Ja det är ett kännt uttryck! Ibland förstår man inte varför vissa saker sker, men efter hand så brukar det klarna, så också i detta fall. Jag tycker att det är intressant med sånt här. Likaså att man får de kunder man förtjänar. Jag har bara underbara kunder, betyder det att jag är en underbar frisör, nej vet hut jag är ju svensk....Men lite bra är jag kanske...;)

Just nu har saker o ting kommit till en punkt i mitt liv där jag bara känner att jag behövde ruskas om, och det har  minsann ruskats... Haft huvudet i en tumlare i drygt en månad, bara för att komma ut med hjärnan redo för nya tider..;)

Och det blir det. Har fått delvis ny personal, jättespännande. Ska bli en kick att få jobba med nya medarbetare.
Tackar för den tid som varit med de som slutar. Tråkigt, men deras val.


Salongen kommer att få sig en make over lite längre fram i vinter...det blir jättekul. Det är alltid så kul när hjärnan går på högvarv när de estetiska dragen gör sig till känna. Älskar att planera kring inredning och allt som hör där till. Det största problemet är att tiden oftast inte räcker till allt som jag vill genomföra...Men datum är satt till detta projekt...

Trivs kanonbra på skolan i Falun. Det är lärorikt att jobba med människor, och att få rollen som lärare är ju delvis inget nytt då jag utbildat elever på salongen, men att ha hela klasser och att det sker på en skola, i skolans värld, ja det gör ju att det blir nytt och spännande.

Snart ska vi ha en stor visning med Grazette i Borlänge, det är enormt mycket planering inför detta. Men naturligtvis roligt. Det är jättekul för det kommer många frisörer då vi sålt bra med biljetter till detta evangemang.

Jag skulle vilja ge alla en liten puff! Om det är en jobbig period-håll ut, det blir bättre. Oftast har man lärt sig ngt. Varje händelse i ens liv formar en till de människor vi är. Så hang in there...

Här en bild från vårat kök, taget förra året.



Nu drar i allafall jag vidare mot ´nya tider´. TJOHOO

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag säger som vanligt: - ny dag nya möjligheter!



Annorluna o ibland omvälvande saker som händer i sitt liv, som man ibland för allt i världen inte förstår varför det händer eller har skett.. IS MENT TO BE!!!.. och längre fram förstår man plötsligt/ eller det gåR långsamt upp ett ljus -varför något skedde!

-det är ibland som vissa saker man kanske vill göra alt skaffa..men magkänslan säger dig något annat än din vilja..följ magkänslan-det brukar bli bäst, trot eller ej.. det undermedvetna gör mycket gott!!



Syns imorgon förmiddag Kram kram :)

2009-10-01 @ 19:20:41
Postat av: Emma

Svar: VA?! Vad är det för j-vla idiot???



Vad skönt att det känns bättre nu och att allt börjar ornda upp sig. Ses nästa fredag :)



Kramis

2009-10-01 @ 19:39:38
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Camilla

Wow vilket fint kök....

2009-10-01 @ 19:43:02
Postat av: iana

Ja, du vet ju vad jag sa till dig...

Håller på dig!! Nu kör vi!!

Visningen kommer att bli GRYYYYYYYM!!

Kram

Lilla lurvan hälsar

2009-10-01 @ 20:01:35
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

..kunde inte sagt det bättre själv =)



Allting ordnar sig till slut, och har det inte ordnat sig...så har det inte kommit till slutet!!!



...och för vissa ordnar det sig snabbt, och du är en fantastiskt stark och härlig tjej, så självklart!

2009-10-01 @ 20:43:00
Postat av: Jessica

Vad fint ni har det! Har ju aldrig varit hem till er! Kanske är dags snart... =) Har planer i mitt huvud att när bebis kommer ska jag hälsa på alla som jag aldrig hinner hälsa på annars!! Får väl se hur det går, hihi! =) Beror väl lite på om bebis gillar att hälsa på folk eller inte ; )



Känns som att de flesta verkligen har fullt upp för tillfället (jag själv inkluderad) med både det ena och det andra. Ibland blir det tufft, men som du säger - det går i perioder!



Ha det bäst! Kram (länkar till min "vanliga" blogg nu när jag lagt ner hästbloggen) =)

2009-10-02 @ 10:35:21
URL: http://jessiejames.blogg.se/
Postat av: Susann din granne

Du är bäst och glöm inte det!

2009-10-06 @ 21:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0