The Farm!

Bara för ngn dag sen fick jag veta att dom satt och pratade om mig vid fikat på ett ´kontor i the city and I mean The city...enligt dem själva i allafall..Funderingarna gick i om vi hade fått snö här och om jag bodde på en gård/farm eller dylikt. Ja se Stockholmare, bara för att man har ett härbre,lada och ett gäng katter så betyder inte det att man bedriver lantbruk eller att Dalarna ligger i Norrland....Vi har visserligen haft flera minus och det är frost som ligger vit på morgonen när Saaben styrs mot Falun...men snö..kanske imorgon...men detta är Dalarna och inte Norrland! Och föresten så gäller det alla vänner och kollegor som bor i Göteborg! Ha på er... Ni har ju bara regn ...eller...;)

Nåväl skickar väl med ett par bilder på ´farmen`...:)



så bedöm själva! Det är visserligen ingen tvåa på Kungsholmen men farm är ändå tveksamt..

Sen en sak till! Jag har precis börjat deppa lite för jag har insett att jag bestämt att det blir ingen kurs på Kanarieöarna för mig i år....suck o stön... Nej det blir jobb och konferense... Men det får väl gå för denna gången..Första gången på 5 år..känns lite konstigt och trööööökigt.

Så här kan det se ut på G.C när man har rast...



Kram på alla!
Anna


Kommentarer
Postat av: Jens

Very nice indeed. Känns hedrande att bli indirekt omnämnd så att säga. Eller omnämd...haha... Nä nu är det läggdags.

2009-10-02 @ 22:29:06
URL: http://alacrity19.blogspot.com/
Postat av: Emma

Haha! "Farmen Anna" eller? ;)

Allvarligt talat typiskt 08:or! Dom förstår inte bättre förstår du. Att gå i Hagaparken är för dom att gå promenad i skogen. Åker man till Sälen är man på fjellsemester i Norrland. Ojojoj!



Ha en bra dag!



Kram kram

2009-10-04 @ 08:52:57
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0