Tufft!

Har haft en annorlunda dag på jobbet. Den blev visserligen bra till slut! En annorlunda kväll..Ja nu var det lite annorlunda,,, eller vissa saker är precis som vanligt. Blir lite upprörd....suck...

Micke måste du vara på konferense?
Mamma o pappa:måste ni vara i Finland...
Lilla jag behöver er....
Har iallafall mina underbara lintottar. Älskar dom
över allt annat. Dom är lite nere nu, händer saker som
dom inte vill.....Jag blir förtvivlad!!!!! Arg, ledsen och förundrad
varför kan man inte lyssna på 9 åringar? Jag gör det....

Microvågsugnen har pajat.
Spisen la av..
Det kommer brunt vatten i kranen.
 Vad är det frågan om?

Hjälp!!!!!!!!!



Och Micke var är du!



Kom hem!


Kommentarer
Postat av: iana

HAr oxå haft en riktig skit-dag!

Hade vi för kul i måndags måntro??

Jag tröstar mig iaf i soffan med en tallrik tortellini och en hundvalp.

Föreslår att du gör detsamma :)

KRAM

2009-10-22 @ 18:58:34
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: Emma

Hmm... Grufs är det en viss P kanske? :/



Det var inte sååå spännande jobb du! Köksbiträde i köket på Lottas jobb. I deras lunch restaurang... -börjar bli miffovarning! Får man utbildning då?

GNORRF!!! Men hallå, någon som kör wooodoo eller? Pajjad micro, spis & brunt vatten?! Ojojoj ;)



Kramis

2009-10-22 @ 19:41:20
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: owner her self

Jaa det är woodo som händer, det förklarar allt. Och du gissar rätt i grufset!

Kramen A

2009-10-22 @ 20:18:46
Postat av: Sol Jenny

Såja såja..... Vi får ta en date tillsammans, bryta ihop å komma igen!!!



Jag läääängtar så tills det här JÄVLA FC-provet är avklarat å man kan lägga en massa krav åt sidan. Hade det inte varit för att klassen skiljs åt hade jag låst in mig i en grotta och inte kommit ut förren allt var över... men det är ju inte min grej.



Syns i morgon så får vi svära ihop oss!!!



Puss

2009-10-22 @ 21:07:36
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: iana

Åhå, är det så ... :s

Har någon (Jenny) tid att klippa av mig håret i morgon eftermiddag så får ni gärna slå en pling! ;) hi hi!!

Så kan du gnälla av dig lite också...

Tack igen klippande klippan! och varsågod, ha ha!!

Kram

2009-10-22 @ 21:48:27
URL: http://snostjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0