Brudar....m.m..

Så har en händelserik helg förflutit!
Ungarna har spelat sista M.T cups matchen, det börjar närma sig en seger snart, även om det inte blir förrän nästa säsong. Då får de andra lagen verkligen se upp för Orsa´s tjejer! Eller vad tror ni?


Elin spelar också fotboll, med Älvdalen, dom vann sin match med 5-0 och Elin gjorde ett mål. Jättekul , hurra Elin!
Har tyvärr ingen bild då pappan är lite kass på det..fniss


Sen på söndag bar det av till Klara på Kalas. Så här fina hade dom gjort sig till kalaset! Dom tyckte att kalaset var det bästa kalaset hittills som dom varit på! Kul.



Vad ska man säga! Puh om något år, jag bävar!

Så har jag också fastnat i Facebook träsket, jag som inte skulle...suck...

Keep up the good in life!

Hughs from me!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Undercover poff dog ;) Ja, vem vet!?

Inga missar har kommit hem... :'(

Ojojoj, skulle tro att ni får fullt upp att hålla koll brudarna om något år ;) Hihi!



Kram kram

2009-09-08 @ 08:23:11
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: MondayGirl

Jadu... om några år ja ;o)

2009-09-08 @ 08:52:44
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: karin (clris syster)=)

gud vilka goa ungar du har anna :D riktiga coolingar, dom blir nog farliga i tonåren ^^:D!

2009-09-08 @ 19:26:22
Postat av: Emma

Svar: Klart du älskar Happy Gilmore, din lilla golfnörd- haha! Jag har faktist stått ut med att vara här på denna kalla ö mitt ute i ingenstans alls över ett kvartal. Bara det är motivering nog till att jag förtjänar att unna mig lite extra. ALLA pengar blir inte uppshoppade kan jag lova. Har en fin summa på sparkontot också. Så det så! :)



Kram kram

2009-09-10 @ 09:37:39
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0