Hearts on fire!

Hello everybody!
Här är en tavla jag målat. Gör sånt ibland, önskar jag hade haft mer tid. Det är så mysigt att sitta med penseln och en massa färgtuber. Jag älskar färg..och hjärtan...:)


Idag känns som en bra dag! Har jobbat och sen hjälpt Mikaela med sin herrmodell inför gesällen  som är nästa helg. Otroligt trevlig kille som också fick lite färg i håret.

Det har varit mycket nu ett tag men har tagit riktning, full steam ahead!

Har haft givande dagar i Falun, på mitt andra jobb! Trivs otroligt bra på Frisörcentrum. Toppen kollegor och roliga elever. Har fortfarande träningsvärk efter våran Body combat pass i onsdags. Superbra instruktör på Må bättre i falun. Det blir fler ggr. Sedan blev jag intervjuad av Sveriges Radio! Varför hamnar alltid jag i sånt? Men så var det, och visst klämde jag ur mig ngt, men om det var så vettigt??? Vet faktiskt inte säkert....

Nu ska jag berätta en hemlis: Våran katt Mynta är på smällen!!! Igen! Hon hade ungar i våras...Har gett henne p-piller men sen har hon varit på rymmen så då har jag inte kunnat ge henne. Undrar hur många snygga herrar hon haft? Så nu vill jag att alla som läser bloggen hjälper mig att hitta ägare till kattungarna som troligtvis kommer om c.a 4 veckor. Sen ska dom ju växa till sig innan dom får flytta ifrån sin mamma... Hjääälp!!! Hör av er!
I varje kull brukar det bli någon med extra tår, väldigt gulligt! Mamman är blandning mellan norsk skogskatt, perser, manx och bondkatt, jätte trevligt psyke. Kattungarna blir ju både barn och hundvana, brukar bli väldigt trygga. Här kommer lite bilder på henne och några ungar.


Så passa på tinga en julklapp redan nu! ;)

Nu ska jag fortsätta med lite planeringsjobb, det är mycket på gång.
You tube filmer, gesäll, frisyrvisning, företagsomorganisering. fotbollsmatcher i helgen...ja lite av varje...
Ha det nu så bra och gör ingenting som inte jag skulle gjort, och tack för alla roliga och underhållande kommentarer på bloggen.

Kramen A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Målningar, frisörcentrum, elever, träning, visning, youtube, kattungar, sveriges radio... Finns det något i ditt liv jag inte är involverad i? ...å i så fall! Hur ska jag ha tid att göra något som du inte skulle ha gjort. Ja... Det skulle va att sova i husvagn då ;)

Kram kram puss!

2009-09-04 @ 23:18:33
Postat av: iana

Vi får styra upp så du får träffa henne innan hon blir stor tjej :)

Fotoprojektet, ja jag samlar ihop ett gäng fina tjejer (och ibland någon kille) sen bjuder jag in en hög med duktiga hobby fotografer (vissa jobbar även professionellt med foto) och hittar på ett tema, sen kör vi :D

Fotona på Jessicas dressyrblogg med hästar och balklänningar, det var min förra idé...

Nu spånar jag på nya idéer! hi hi!

2009-09-05 @ 09:05:24
URL: http://snostjerna.blogg.se.se
Postat av: iana

Förresten så var ju tavlan jättefin!! :)

2009-09-05 @ 09:06:18
URL: http://snostjerna.blogg.se.se
Postat av: Emma

Ojoj, full fart som vanlig! Jätte fin tavla :) Nope, missarna är fortfarande borta :( Men lilla Mynta då, hon måste verkligen scharma alla herrar i sin närhet! Hihi...



Kramis

2009-09-05 @ 20:03:39
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0