Inne VS ute lista!

Hej hopp! Satt och funderade och kom på att jag hade en egen lista i mitt ´huvve´.
Check it out!

Fett ute!

egen vinning
Glättighet
utsvängda jeans
precis
absolut
rökning
sommardäck(snart)
kändisjungeln
öl
pasta
blommande blommor!!!
oseriösa frisörer

Grymt inne!

Sushi
egen vinning
träning
pigment inpackning
positivitet
kattungar
farmor
tvillingar
teamkänsla
volym på toppen
seriöst företagande

Ok nu uppmanar jag alla andra att göra egna listor! Så kan jag få lite mer inspiration...;)

Människor man möter på vägen upp möter man också på vägen ner...

Kasta inte sten på ´betong´....eget... ;)

Tung, faller hårt...öh...egna tankar...

Let each day be a god day!

Bla bla bla..... Men ändå, det finns mycket som jag skulle vilja säga men som inte är menat för andra öron än mina egna, så då blir det tyyyyyyyyystnad....


Kram kram.
P.s här är en bild på min IDOL..min farmor! Hon är bäst, så det så.




Kram på dig farmor!


Kommentarer
Postat av: ulle

ja din farmor och din far,dom ser ju likadana ut :) fan vad jag kände mig inne på din utelista hahaha! kommer in med pengar idag,har helt glömt bort det,verkligen förlåt men mitt minne är inte vad det borde/kram

2009-09-24 @ 06:57:45
URL: http://ihuvudetpaulle.blogspot.com
Postat av: Anna Nämd

Det är lugnt Ulle ;)

Kram på dig

2009-09-24 @ 19:48:17
Postat av: Annika

Om jag passar lika mycket på båda listorna; är jag lagom och mitt emellan då? Känns inte riktigt som mig, men självinsikten kanske inte alltid är på topp...

2009-09-25 @ 16:15:53
Postat av: Spidekauga

Fett ute!

-Sär skrivningar.

-Stavfäl.

-Mellanslagstangenten (kännsganskaonödigtattanvändaentangentsomintegöretttecken,ellerhur?)

-Korrekt användning av korrekt skiljetecken. Och framför allt att skiten sitter på rätt plats, omissbrukad.

-Skriva djupa, felstavade, saker på engelska.

-Missbruk av versaler.

-Markera med upprepade vokaler hur dryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygt någonting kan vara.

-Skriva med VERSALER.

-Slang.



Ptja, d va min ute lista, d!!!!!!!!!!!!

nån ine lista ha ja int!!=)

2009-10-01 @ 20:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0