Kongressen m.m

Så var en spännande helg till ända! Några erfarenheter rikare. Känns skönt att ha fått lite distans till allt som hänt på hemmaplan. Det är nyttigt att komma iväg och träffa kollegor från hela landet. Saker som känns stora blir mindre...Det finns problem i världen som är stora och sen finns det små.... Nåväl...ordbajs...Jag har iallafall fått ny energi. Jiiipppiii

Extra spännande blev det av att Gittan våran lokala ordförande i Dalarna fick sitta som Kongressordförande, ganska tuff uppgift, men dag två tyckte jag att hon fick till det riktigt bra! Well done!
Grattis till våran Anna-Karin som blev ordinarie ledamot i riksstyrelsen! Hurra hurra hurra hurra...
Själv lyckades jag bli förste suppleang i valberedningen till riks. Säkert en ny erfarenhet, sådana gillar jag!

Idag har vi tagit nya bilder till Vepor som vi har i skyltfönstret! Vi skrattade ganska mycket men jag är säker på att vi alla hade ögonen öppna samtidigt på några bilder iallafall. Måste bara få rekommendera Kola Production i Orsa! Marco är en fantastisk fotograf och härligt engagerad. Han har dessutom en supermysig fru/kollega i Corina!
Tack för en rolig stund idag!

Här några modeller från förra helgen!

i



Ska försöka uppdatera lite oftare, men ibland räcker inte tid och ork till...
Och bloggen måste få vara ngt roligt inget tvång. Så då blir det när lusten tränger sig på...

Ha det bra alla glada!  Kram A


Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Ja... vilket team. Vi är ju inte bara Hårteamet vi är ju fototeamet oxå ;) Borde göra sånt oftare... ja just det det är ju dags snart igen :) Är du säker på att det inte är olagligt att ha så här kul å samtidigt kalla det jobb????

Tjing

2009-09-21 @ 20:58:34
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Olivia

Fina bilder! :D

2009-09-21 @ 23:03:37
URL: http://oliviahedin.blogg.se/
Postat av: Emma

Erkänn, du är fast i facebookträsket nu ist. ;)

Vi vet inte förens nästa vecka om undarna får åka hem i november. Annars är de & Micke fast på Svalbard i ca: 6 månade till om dom måste vaccineras om. Roligt läge, eller? Nää... Så malplacerad eller inte, han får lov att gilla läget! ;) Men han är väldigt poulär här uppe. Alla älskar poffhund! Hihi...



Kram

2009-09-22 @ 11:57:22
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Hjalmar

Voff voff!

Matte har sagt att du tror att jag är undercover här på jorden & egentligen är "Alf".

Idag har jag varit hos veterinären & tagit blodprov. Det tyckte matte var ett bra tillfälle för att få bekräftat om jag är poffhunden Hjalmar från planeten jorden eller om jag är utomjordingen Alf. -Om ditt blod är grönt blir jag misstänksam! Sade matte... Men vet du vad! Det är besvisat nu, jag är bara en helt "vanlig" poffhund från planeten jorden. Hoppas du inte blir besviken nu & tycker om mig ändå!

Voff voff!

2009-09-23 @ 19:10:04
Postat av: Anna Nämd

Men Emma!



Om han nu är undercover så är det klart att de fixat till det där med färgen på blodet! Det är nog så at de kommit långt med att ha ett ´stylish´utseende där! Eller vad tror du!

2009-09-23 @ 19:15:49
Postat av: Emma

Haha! Ja, vem vet?! ;)

2009-09-25 @ 16:02:28
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0